Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Творчо-компетентнісний підхід до етнокультурної підготовки майбутнього вчителя музики

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Сюй Цзяюй
dc.date.accessioned 2018-05-30T12:28:42Z
dc.date.available 2018-05-30T12:28:42Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Сюй Цзяюй. Творчо-компетентнісний підхід до етнокультурної підготовки майбутнього вчителя музики / Сюй Цзяюй // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 21 (26). - С. 71-74. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19373
dc.description.abstract Стаття розкриває творчо-компетентнісний підхід до етнокультурної підготовки студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів. Значення цього підходу до дослідження складових етнокультурної підготовленості майбутніх учителів музики передбачає формування в них етнокультурної компетентності, що визначено нами метою процесу етнокультурної підготовки. Готовність майбутнього вчителя музики до засвоєння етнокультурних цінностей, сконцентрованих у музичному фольклорі та національному вокальному мистецтві розглядається як усвідомлений набутий комплекс етнокультурних знань та відповідних умінь у процесі фахового навчання. ua
dc.description.abstract Статья раскрывает творческо-компетентностный подход к этнокультурной подготовке студентов факультетов искусств педагогических университетов. Значение этого подхода к исследованию составляющих этнокультурной подготовленности будущих учителей музыки предполагает формирование у них этнокультурной компетентности, которая определена нами целью процесса этнокультурной подготовки студентов. Готовность будущего учителя музыки к усвоению этнокультурных ценностей, сконцентрированных в музыкальном фольклоре и национальном вокальном искусстве рассматривается как осознанный приобретенный комплекс этнокультурных знаний и соответствующих умений в процессе профессионального обучения. ua
dc.description.abstract The article reveals the creative approach to ethno-cultural competency training of students of pedagogical universities Art. The value of this approach to the study of ethno-cultural components of preparedness of future teachers of music involves formation of their ethnic and cultural competence, which we defined the purpose of the process of ethnic and cultural training. The readiness of the future teacher of music to assimilate ethnic and cultural values concentrated in the national folk music and vocal arts is seen as a conscious acquired complex ethno-cultural knowledge and skills in the relevant professional training. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject творчо-компетентнісний підхід ua
dc.subject етнокультурна підготовка ua
dc.subject майбутні вчителі музики ua
dc.subject етнокультурні цінності ua
dc.subject музичний фольклор ua
dc.subject творческо-компетентностный подход ua
dc.subject этнокультурная подготовка ua
dc.subject будущие учителя музыки ua
dc.subject этнокультурные ценности ua
dc.subject музыкальный фольклор ua
dc.subject creative competence approach ua
dc.subject ethno-cultural training ua
dc.subject future teachers of music ua
dc.subject ethno-cultural values ua
dc.subject folk music ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Творчо-компетентнісний підхід до етнокультурної підготовки майбутнього вчителя музики ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics