Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Методичні принципи диригентсько-хорової підготовки майбутнього вчителя музики на традиціях одеської хорової школи

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ярошевська, Л. В.
dc.date.accessioned 2018-05-30T11:42:47Z
dc.date.available 2018-05-30T11:42:47Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Ярошевська, Л. В. Методичні принципи диригентсько-хорової підготовки майбутнього вчителя музики на традиціях одеської хорової школи / Л. В. Ярошевська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 21 (26). - С. 38-42. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19363
dc.description.abstract У статті обґрунтовано методичні принципи диригентсько-хорової підготовки майбутнього вчителя музики, висвітлено педагогічні засади засновника одеської хорової школи К. К. Пігрова, особливості творчого використання його методики роботи з хором. Доведено, що найвищим надбанням української освіти ХХ століття стала Одеська хорова школа з продуманою педагогічною системою навчання і виховання хорових диригентів і педагогів. Актуалізовано педагогічний досвід ученого-педагога в умовах модернізації мистецької освіти. ua
dc.description.abstract В статье обоснованы методические принципы дирижерско-хоровой подготовки будущего учителя музыки, раскрыты педагогические основы представителя одесской хоровой школы К. К. Пигрова, особенности творческого использования его методики работы с хоровым коллективом. Доказано, что высшим достоянием украинского образования ХХ века стала Одесская хоровая школа с продуманной педагогической системой обучения и воспитания хоровых дирижеров и педагогов. Актуализирован педагогический опыт ученого-педагога в условиях модернизации искусства в области образования. ua
dc.description.abstract Іn the article, methodological principles of future musical teacher’s сonductor – chorus training, highlights the pedagogical principles of the founder of the Odessa school choir K. K. Pihrova, features of creative using his technique of working with choirs. Ihe successful solution of tasks of musical – aesthetical and artistic – creative development of children in a secondary school directly depends on the level of professional mastership, erudition and culture of the Music teacher. It is shown the importance of experience scientist teacher in conditions of modernization of arts education. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject методичні принципи ua
dc.subject диригентсько-хорова підготовка ua
dc.subject хоровий колектив ua
dc.subject одеська хорова школа ua
dc.subject розвиток метро-ритмічного відчуття ua
dc.subject читання з аркуша ua
dc.subject сольмізація ua
dc.subject сольфеджування ua
dc.subject методические принципы ua
dc.subject дирижерско-хоровая подготовка ua
dc.subject хоровой коллектив ua
dc.subject одесская хоровая школа ua
dc.subject развитие метро-ритмического чувства ua
dc.subject чтение с листа ua
dc.subject сольмизация ua
dc.subject сольфеджирование ua
dc.subject methodological principles ua
dc.subject conductor-chorus training ua
dc.subject choirs ua
dc.subject Odessa’s choral school ua
dc.subject development sense of rhythm ua
dc.subject reading music ua
dc.subject solmization ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Методичні принципи диригентсько-хорової підготовки майбутнього вчителя музики на традиціях одеської хорової школи ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics