Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Спонукання до рефлексивного осмислення результатів евристичної діяльності як одна з педагогічних умов забезпечення продуктивності евристичного навчання майбутніх учителів музики

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ролінська, О. Г.
dc.date.accessioned 2018-05-30T11:34:01Z
dc.date.available 2018-05-30T11:34:01Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Ролінська, О. Г. Спонукання до рефлексивного осмислення результатів евристичної діяльності як одна з педагогічних умов забезпечення продуктивності евристичного навчання майбутніх учителів музики / О. Г. Ролінська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 21 (26). - С. 29-33. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19361
dc.description.abstract У статті розглядається рефлексія як одна з умов оптимізації процесу евристичного навчання майбутніх учителів музики. Спонукання до рефлексії – це педагогічна умова, необхідність якої зумовлено застосуванням евристичних прийомів у самих різноманітних напрямках підготовки студентів. ua
dc.description.abstract In the article is examining reflection like one of conditions to optimisation of heuristical training of future musical teachers to heuristic activity. The motive to reflection is a pedagogical condition that necessity to leading to apply heuristical methods in the different directions students preparations. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject рефлексія ua
dc.subject спонукання до рефлексії ua
dc.subject евристичне навчання ua
dc.subject евристичні прийоми ua
dc.subject самодіагностика ua
dc.subject reflection ua
dc.subject motive to reflection ua
dc.subject heuristic activity ua
dc.subject selfdiagnostic ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Спонукання до рефлексивного осмислення результатів евристичної діяльності як одна з педагогічних умов забезпечення продуктивності евристичного навчання майбутніх учителів музики ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics