Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Основні принципи підготовки майбутніх учителів музики до педагогічної взаємодії з хоровим колективом

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хомич, І. М.
dc.date.accessioned 2018-05-30T11:24:19Z
dc.date.available 2018-05-30T11:24:19Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Хомич, І. М. Основні принципи підготовки майбутніх учителів музики до педагогічної взаємодії з хоровим колективом / І. М. Хомич // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 21 (26). - С. 25-29. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19358
dc.description.abstract У статті розглянуті принципи мистецької освіти, впровадження яких забезпечує фахову підготовку майбутнього вчителя музики у контексті формування готовності до продуктивної педагогічної взаємодії з навчальним хоровим колективом. З'ясовано, що саме на основі особистісно орієнтованого підходу до організації навчально-виховного процесу формуються основні педагогічні принципи мистецької освіти - принцип індивідуалізації, інтерактивної взаємодії учасників педагогічного процесу, створення ситуації успіху, усвідомленості, прогнозування. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрены принципы художественного образования, опора на которые обеспечивает профессиональную подготовку будущего учителя музыки в контексте формирования готовности к продуктивному педагогическому взаимодействию с учебным хоровым коллективом. Установлено, что на основе личностно ориентированного подхода к организации учебно-воспитательного процесса формируются основные педагогические принципы художественного образования - принцип индивидуального подхода, интерактивного взаимодействия, создания ситуации успеха, осмысленности, прогнозирования. ua
dc.description.abstract The article describes the principles of art education, which provides support to the training of the future teacher of music in the context of formation of readiness for pedagogical productive interaction with academic choral collective. It was found that on the basis of personality-oriented approach to the organization of the educational process, the basic pedagogical principles of art education form - the principle of individual approach, interactivity, creating a situation of success, reflexivity, projecting. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject педагогічні принципи ua
dc.subject музична освіта ua
dc.subject хоровий колектив ua
dc.subject педагогические принципы ua
dc.subject музыкальное образование ua
dc.subject хоровой коллектив ua
dc.subject subjectivity of students ua
dc.subject pedagogical conditions in formation of subjectivity of the future expert ua
dc.subject process of studying in the university ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Основні принципи підготовки майбутніх учителів музики до педагогічної взаємодії з хоровим колективом ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу