Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Організаційно-методичні засади розвитку педагогічної майстерності викладачів вищих технічних навчальних закладів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Антонюк, В. М.
dc.contributor.author Мандрик, О. М.
dc.contributor.author Свирида, Б. В.
dc.date.accessioned 2018-05-23T10:26:23Z
dc.date.available 2018-05-23T10:26:23Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Антонюк, В. М. Організаційно-методичні засади розвитку педагогічної майстерності викладачів вищих технічних навчальних закладів / В. М. Антонюк, О. М. Мандрик, Б. В. Свирида // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 28(38). - С. 107-110. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19289
dc.description.abstract В статті висвітлені основні підходи до визначення професійності науково-педагогічного працівника вищого технічного навчального закладу в період його педагогічної діяльності, наведено характеристику окремих категорій професійної діяльності викладача, які впливають на якість підготовки фахівців у вищій школі. ua
dc.description.abstract В статье освещены основные подходы к определению профессионализма научно-педагогического работника высшего технического учебного заведения в период его педагогической деятельности, приведена характеристика отдельных категорий профессиональной деятельности преподавателя, которые влияют на качество подготовки специалистов в высшей школе. ua
dc.description.abstract The article highlights the basic approaches to professional scientific and pedagogical employees of higher technical educational institution during his educational activities, the characteristics of certain categories of professional activity of teachers that affect the quality of training in high school. In the article the view of the nature of the modern teacher, his emergence as a highly individual, aimed at obtaining good results through self-realization and pedagogical skills. Attention is paid to the role of pedagogical technologies in Continuing Education. The role of managerial functions in teacher training and retraining of engineering cadres. The purpose of this article is to study the organizational and methodological principles of pedagogical skills of teachers of technical schools, training a new generation of teachers who are able to develop and use new in education technology training, creating training tools, educational materials, disseminate best teaching experience. Without basic knowledge of pedagogy and psychology is not easy to decide on teachers with technical basic education. To send new educational technology to improve the quality of training, teachers need creative activity, their ability to solve various educational tasks as a way to achieve goals and enhance student learning. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професіоналізм ua
dc.subject педагогічна майстерність ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject профессионализм ua
dc.subject педагогическое мастерство ua
dc.subject профессиональная компетентность ua
dc.subject professionalism ua
dc.subject teaching skills ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Організаційно-методичні засади розвитку педагогічної майстерності викладачів вищих технічних навчальних закладів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу