У статті розкрито зміст поняття «людина похилого віку». Визначено, що підґрунтям для організації соціально-педагогічної підтримки є теоретичні надбання різних наук стосовно розуміння сутності старості як вікового періоду. Теоретичні підходи з психології, філософії, педагогіки стали базою для окреслення психолого-педагогічних та соціальних особливостій геронтологічної групи, сприяли виявленню основних проблем та труднощів життєдіяльності людей похилого віку. Встановлено,що вирішення означених проблем і є необхідною умовою організації соціально-педагогічної підтримки життєдіяльності людей похилого віку.
Psycho-pedagogical and social characteristics of the elderly as an object of social and educational support. In the article the concept of "elderly person". Determined that the basis for the organization of social and educational support are theoretical achievements of various sciences concerning the understanding of nature as old age period. Theoretical approaches in psychology, philosophy, pedagogy became the basis for defining psycho-pedagogical and social features gerontologic group helped identify the main problems and difficulties of life of older people. Found that solve the aforementioned problems and is a prerequisite of social and educational life support elderly.