DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19261
Title: Психолого-педагогічна характеристика людей похилого віку як об'єкта соціально-педагогічної підтримки
Authors: Житинська, Марія Олександрівна
Keywords: люди похилого віку
проблеми та труднощі життєдіяльності людей похилого віку
соціальна активність людини у старості
теоретичні підходи до розуміння старості
elderly
problems and difficulties of life of the elderly
challenges and difficulties of life elderly person social activity in old age
theoretical approaches to understanding aging
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Житинська, М. О. Психолого-педагогічна характеристика людей похилого віку як об'єкта соціально-педагогічної підтримки / М. О. Житинська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 23. - С. 158-164.
Abstract: У статті розкрито зміст поняття «людина похилого віку». Визначено, що підґрунтям для організації соціально-педагогічної підтримки є теоретичні надбання різних наук стосовно розуміння сутності старості як вікового періоду. Теоретичні підходи з психології, філософії, педагогіки стали базою для окреслення психолого-педагогічних та соціальних особливостій геронтологічної групи, сприяли виявленню основних проблем та труднощів життєдіяльності людей похилого віку. Встановлено,що вирішення означених проблем і є необхідною умовою організації соціально-педагогічної підтримки життєдіяльності людей похилого віку.
Psycho-pedagogical and social characteristics of the elderly as an object of social and educational support. In the article the concept of "elderly person". Determined that the basis for the organization of social and educational support are theoretical achievements of various sciences concerning the understanding of nature as old age period. Theoretical approaches in psychology, philosophy, pedagogy became the basis for defining psycho-pedagogical and social features gerontologic group helped identify the main problems and difficulties of life of older people. Found that solve the aforementioned problems and is a prerequisite of social and educational life support elderly.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19261
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhytynska.pdf312.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.