ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ящик, О. Б. | |
dc.date.accessioned | 2018-05-18T07:11:06Z | |
dc.date.available | 2018-05-18T07:11:06Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Ящик, О. Б. Зміцнення глобальної культури кібербезпеки в мережі Інтернет / О. Б. Ящик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 19 (26). – С. 136-140. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19179 | |
dc.description.abstract | У статті досліджуються проблеми кібербезпеки в мережі Інтернет; вивчено історію її виникнення та розвитку; з’ясовані основні принципи вдосконалення глобальної культури безпечної мережевої взаємодії. Розглянуті питання, пов’язані із забезпеченням інформаційної безпеки особистості учнів в контексті професійної підготовки компетентних педагогів, здатних сприяти створенню інфобезпечного середовища в школі, а також навчити школярів захищатись від небезпечного і шкідливого інформаційного контенту. | ua |
dc.description.abstract | В статье исследуются проблемы кибербезопасности в сети Интернет; изучена история ее возникновения и развития; выяснены основные принципы укрепления глобальной культуры безопасного сетевого взаимодействия. Рассмотрены вопросы, связанные с обеспечением информационной безопасности личности учащихся в контексте профессиональной подготовки компетентных педагогов, способных обеспечить создание инфобезопасной среды в школе, а также научить школьников защищаться от опасного и вредного информационного контента. | ua |
dc.description.abstract | The article deals with the problem of cyber security on the Internet; it delves into the history of its appearance and development. The main principles of global culture of secure network interaction are defined in the paper. The author analyzes issues connected with providing information security of student`s personality in the context of in-service training of competent pedagogues who are capable of providing the creation of infosecure environment at school as well as teach students to protect themselves from dangerous and harmful information content. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | кібербезпека | ua |
dc.subject | мережева взаємодія | ua |
dc.subject | захист персональних інформаційних ресурсів | ua |
dc.subject | шкідливий інформаційний контент | ua |
dc.subject | інфо-безпечне навчальне середовище | ua |
dc.subject | кибербезопасность | ua |
dc.subject | сетевое взаимодействие | ua |
dc.subject | защита персональных информационных ресурсов | ua |
dc.subject | вредный информационный контент | ua |
dc.subject | инфобезопасная учебная среда | ua |
dc.subject | cyber security | ua |
dc.subject | network interaction | ua |
dc.subject | personal information resources protection | ua |
dc.subject | harmful information content | ua |
dc.subject | infosecure educational environment | ua |
dc.subject.classification | 37 004(07) | ua |
dc.title | Зміцнення глобальної культури кібербезпеки в мережі Інтернет | ua |
dc.title.alternative | Укрепление глобальной культуры кибербезопасности в сети Интернет | ua |
dc.title.alternative | Strengthening the global culture of cyber security on the Internet | ua |
dc.type | Article | ua |