ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ткачук, Г. В. | |
dc.date.accessioned | 2018-05-17T12:48:40Z | |
dc.date.available | 2018-05-17T12:48:40Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Ткачук, Г. В. Тестовий контроль як засіб оцінювання професійних компетентностей майбутніх учителів інформатики / Г. В. Ткачук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 19 (26). – С. 127-131. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19174 | |
dc.description.abstract | Описано проблему тестового контролю в процесі оцінювання професійних компетентностей майбутніх учителів інформатики. Визначено організаційні етапи підготовки для проведення тестового контролю, на яких передбачається підготовка, розробка, апробація та впровадження розроблених тестів. Охарактеризовано особливості підготовки тестів з дисципліни «Технології розробки веб-додатків» та подано приклади організації тестових завдань для оцінювання предметних компетентностей. Запропоновано специфікацію підсумкового тесту, на основі якої розподіляється і визначається кількість тестових завдань за модулями та темами навчальної дисципліни. | ua |
dc.description.abstract | Описано проблему тестового контроля знаний в процессе оценивания профессиональных компетенций будущих учителей информатики. Определены организационные этапы подготовки для проведения тестового контроля, на которых предусматривается подготовка, разработка, апробация и внедрение разработанных тестов. Охарактеризованы особенности подготовки тестов по дисциплине «Технологии разработки веб-приложений» и представлены примеры тестовых заданий для оценивания предметных компетентностей. Предложено спецификацию итогового теста, в соотвествии с которой определяется количество тестовых заданий по отдельным модулям и темам учебной дисциплины. | ua |
dc.description.abstract | Described problem of test control in process the professional competence of future teachers of computer science. Identified organizational stages of preparation for test control: training, development, testing and implementation of the developed test. Characterized the features of preparation of tests in the discipline "Technology of development of web-application" and presented examples of organizing test tasks for the evaluation of the subject competence. Proposed a specification of a final test, which distributes and determines the number of tasks for modules and themes discipline. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | тестовий контроль | ua |
dc.subject | тестове завдання | ua |
dc.subject | методи тестування | ua |
dc.subject | компетентності | ua |
dc.subject | специфікація | ua |
dc.subject | тестовый контроль | ua |
dc.subject | тестовое задание | ua |
dc.subject | методы тестирования | ua |
dc.subject | компетентности | ua |
dc.subject | спецификация | ua |
dc.subject | test control | ua |
dc.subject | test task | ua |
dc.subject | test methods | ua |
dc.subject | competence | ua |
dc.subject | specification | ua |
dc.subject.classification | 378.146 | ua |
dc.title | Тестовий контроль як засіб оцінювання професійних компетентностей майбутніх учителів інформатики | ua |
dc.title.alternative | Тестовый контроль как средство оценки профессиональной компетентности будущих учителей информатики | ua |
dc.title.alternative | Test control as a means evaluation of professional competence of future teacher of computer science | ua |
dc.type | Article | ua |