Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Актуалізація синергетичного підходу у дослідженні відкритої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Олексюк, В. П.
dc.contributor.author Олексюк, О. Р.
dc.date.accessioned 2018-05-17T08:48:48Z
dc.date.available 2018-05-17T08:48:48Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Олексюк, В. П. Актуалізація синергетичного підходу у дослідженні відкритої освіти / В. П. Олексюк, О. Р. Олексюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 19 (26). – С. 113-117. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19141
dc.description.abstract На основі аналізу наукової літератури розкрито поняття «відкрита освіта». Досліджено, що синергетичний підхід до відкритої освіти реалізується в домінуванні в освітній діяльності самоорганізації, й полягає в стимулюючому впливові на суб'єкт навчальної діяльності інформатизації, демократизації, глобалізації освіти. Розглянуто положення синергетичної методології в освітній галузі. Визначено етапи розвитку відкритої освіти згідно синергетичного підходу. Проаналізовано основні види синергії, які виникають у процесі навчання майбутніх учителів інформатики. ua
dc.description.abstract На основе анализа научной литературы раскрыто понятие «открытое образование». Доказано, что синергетический подход к открытому образованию реализуется в доминировании в образовательной самоорганизации и заключается в стимулирующем воздействии на субъект учебной деятельности, информатизации, демократизации, глобализации образования. Рассмотрены положения синергетической методологии в образовательной сфере. Выделены этапы развития открытого образования согласно синергетического подхода. Проанализированы основные виды синергии, возникающие в процессе обучения будущих учителей информатики. ua
dc.description.abstract The article explores the concept of open education. Synergistic approach for open education is realized through self-organization of learning activities. The process of democratization and globalization have a stimulating effect on the open education. The article considers positions of synergetic methodology in education. The authors studied the stages of development of open education under synergetic approach and analyzed the main types of synergies that arise during future computer scienses teachers training. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject відкрита освіта ua
dc.subject синергетичний підхід ua
dc.subject синергія ua
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології ua
dc.subject открытое образование ua
dc.subject синергетический подход ua
dc.subject синергия ua
dc.subject open education ua
dc.subject synergetic approach ua
dc.subject synergy ua
dc.subject.classification 378.091 ua
dc.title Актуалізація синергетичного підходу у дослідженні відкритої освіти ua
dc.title.alternative Актуализация синергетического подхода в исследовании открытого образования ua
dc.title.alternative Actualization of synergetic approach in a research of open education ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу