Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Мистецька ерудиція як чинник розвитку поліхудожнього світогляду майбутнього вчителя музики

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ван Яюєци
dc.date.accessioned 2018-05-16T13:30:15Z
dc.date.available 2018-05-16T13:30:15Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Ван Яюєци. Мистецька ерудиція як чинник розвитку поліхудожнього світогляду майбутнього вчителя музики / Ван Яюєци // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 2. – С. 122-127. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19125
dc.description.abstract У статті аналізуються проблеми впровадження світоглядних засад у процес професійної підготовки вчителя музики. Розкривається специфіка пізнання явищ музичного мистецтва. Обґрунтовується генетична спорідненість мистецтв, особливості впливу художнього образу на свідомість особистості. Сутність понять «поліхудожній» та «полікультурний» осмислюється в контексті глобалізації культурного розвитку сучасного суспільства. Висвітлюються переваги комплексного підходу до пізнання мистецьких явищ. Цілеспрямований розвиток мистецької ерудиції розглядається як ефективний спосіб формування поліхудожнього світогляду. ua
dc.description.abstract The problems of philosophical principles implementation in the process of music teacher training are analyzed in the article. The importance of worldview basis for the process of music teacher professional training is justified. The benefits of an integrated approach to the creative activity of students are highlighted. The article reveals the specifics of events cognition of the musical art and features of the artistic image influence on the consciousness of the individual. The relationship between genetic affinity of arts and artistic integration is considered in the article. The necessity of the developmental potential implementation of polyartistic phenomena in order to develop of the holistic person is proved. It is defined the essence of concepts "polyartistic" and "multicultural", which are interpreted in the context of globalization, cultural development of a modern society. The necessity of the artistic erudition development for understanding the laws of musical art is justified, the relevance of implementing of the principle of art knowledge integration is argued and the importance of the artistic analogies is revealed. The purposeful development of the artistic erudition is seen as an effective way of forming of the polyartistic worldview. ua
dc.description.abstract В статье анализируются проблемы внедрения мировоззренческих принципов в процесс профессиональной подготовки учителя музыки. Раскрывается специфика познания явлений музыкального искусства. Обосновывается генетическое родство видов искусств, особенности влияния художественного образа на сознание личности. Сущность понятий «полихудожественный» и «поликультурный» осмыслена в контексте глобализации культурного развития современного общества. Освещаются преимущества комплексного подхода в познании художественных явлений. Целенаправленное развитие художественной эрудиции рассматривается как эффективный способ формирования полихудожественного мировоззрения. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject художній образ ua
dc.subject ерудиція ua
dc.subject мистецька освіт ua
dc.subject музичне мистецтво ua
dc.subject інтеграція ua
dc.subject поліхудожній світогляд ua
dc.subject цілісне пізнання ua
dc.subject artistic image ua
dc.subject erudition ua
dc.subject art education ua
dc.subject musical art ua
dc.subject integration ua
dc.subject polyartistic worldview ua
dc.subject holistic cognition ua
dc.subject художественный образ ua
dc.subject эрудиция ua
dc.subject художественное образование ua
dc.subject музыкальное искусство ua
dc.subject интеграция ua
dc.subject полихудожественное мировоззрение ua
dc.subject целостное познание ua
dc.subject.classification 371.134 ua
dc.title Мистецька ерудиція як чинник розвитку поліхудожнього світогляду майбутнього вчителя музики ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics