ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Ван Яюєци | |
dc.date.accessioned | 2018-05-16T13:30:15Z | |
dc.date.available | 2018-05-16T13:30:15Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Ван Яюєци. Мистецька ерудиція як чинник розвитку поліхудожнього світогляду майбутнього вчителя музики / Ван Яюєци // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 2. – С. 122-127. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19125 | |
dc.description.abstract | У статті аналізуються проблеми впровадження світоглядних засад у процес професійної підготовки вчителя музики. Розкривається специфіка пізнання явищ музичного мистецтва. Обґрунтовується генетична спорідненість мистецтв, особливості впливу художнього образу на свідомість особистості. Сутність понять «поліхудожній» та «полікультурний» осмислюється в контексті глобалізації культурного розвитку сучасного суспільства. Висвітлюються переваги комплексного підходу до пізнання мистецьких явищ. Цілеспрямований розвиток мистецької ерудиції розглядається як ефективний спосіб формування поліхудожнього світогляду. | ua |
dc.description.abstract | The problems of philosophical principles implementation in the process of music teacher training are analyzed in the article. The importance of worldview basis for the process of music teacher professional training is justified. The benefits of an integrated approach to the creative activity of students are highlighted. The article reveals the specifics of events cognition of the musical art and features of the artistic image influence on the consciousness of the individual. The relationship between genetic affinity of arts and artistic integration is considered in the article. The necessity of the developmental potential implementation of polyartistic phenomena in order to develop of the holistic person is proved. It is defined the essence of concepts "polyartistic" and "multicultural", which are interpreted in the context of globalization, cultural development of a modern society. The necessity of the artistic erudition development for understanding the laws of musical art is justified, the relevance of implementing of the principle of art knowledge integration is argued and the importance of the artistic analogies is revealed. The purposeful development of the artistic erudition is seen as an effective way of forming of the polyartistic worldview. | ua |
dc.description.abstract | В статье анализируются проблемы внедрения мировоззренческих принципов в процесс профессиональной подготовки учителя музыки. Раскрывается специфика познания явлений музыкального искусства. Обосновывается генетическое родство видов искусств, особенности влияния художественного образа на сознание личности. Сущность понятий «полихудожественный» и «поликультурный» осмыслена в контексте глобализации культурного развития современного общества. Освещаются преимущества комплексного подхода в познании художественных явлений. Целенаправленное развитие художественной эрудиции рассматривается как эффективный способ формирования полихудожественного мировоззрения. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | художній образ | ua |
dc.subject | ерудиція | ua |
dc.subject | мистецька освіт | ua |
dc.subject | музичне мистецтво | ua |
dc.subject | інтеграція | ua |
dc.subject | поліхудожній світогляд | ua |
dc.subject | цілісне пізнання | ua |
dc.subject | artistic image | ua |
dc.subject | erudition | ua |
dc.subject | art education | ua |
dc.subject | musical art | ua |
dc.subject | integration | ua |
dc.subject | polyartistic worldview | ua |
dc.subject | holistic cognition | ua |
dc.subject | художественный образ | ua |
dc.subject | эрудиция | ua |
dc.subject | художественное образование | ua |
dc.subject | музыкальное искусство | ua |
dc.subject | интеграция | ua |
dc.subject | полихудожественное мировоззрение | ua |
dc.subject | целостное познание | ua |
dc.subject.classification | 371.134 | ua |
dc.title | Мистецька ерудиція як чинник розвитку поліхудожнього світогляду майбутнього вчителя музики | ua |
dc.type | Article | ua |