У статті розглядаються евентуальні перспективи застосування BOYD-технологій в умовах динамічно прогресуючих ХОНС. Дані засоби є малодослідженими у вітчизняній педагогіці. Крім того, безперервний розвиток, оновлення – особливості медіаосвіти, що змушує вчителя постійно підвищувати свою компетентність, збагачувати методичний арсенал. Це зумовило вибір теми даного дослідження, його стрижневу ціль: здійснити функціонально-практичний аналіз провідних BOYD-S, що можуть бути використані на уроках української літератури в умовах повного й часткового занурення у хмарне середовище.
В статье рассматриваются эвентуальные перспективы использования BOYD-технологий в условиях динамически прогрессирующей ОООС. Использование данных средств является мало исследованным в украинской педагогике. Помимо того, непрерывное развитие, обновление – особенности медиаобразования, что мотивирует учителя повышать свои компетентности, обогащать методический арсенал. Это обусловило выбор темы данного исследования, его стержневую цель: осуществить функционально-практический анализ ведущих BOYD-S, которые могут быть использованы на уроках украинской литературы в условиях полного и частичного погружения в ОООС.
The article is a review of the eventual prospects of usage of BOYD-technologies under conditions of dynamically progressing cloud-oriented study environment. These technologies are scarcely explored in national pedagogy. In addition, continuous development, updating are the peculiarities of media education forcing teachers to constantly improve their competence, enrich the methodological arsenal.