Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методи розвитку музичних уявлень в процесі виконавської діяльності студентів-піаністів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лисіна, Н. І.
dc.contributor.author Войтун, А. І
dc.date.accessioned 2018-05-07T13:34:22Z
dc.date.available 2018-05-07T13:34:22Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Лисіна, Н. І. Методи розвитку музичних уявлень в процесі виконавської діяльності студентів-піаністів / Н. І. Лисіна, А. І. Войтун // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 2. – С. 59-66. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18953
dc.description.abstract Піаністична майстерність студентів вдосконалюється через усвідомлення механізмів втілення музичних уявлень у реальному звучанні. Запропоновано методи розвитку музичних уявлень (виконавської демонстрації, аналітичного зіставлення,вербального уточнення) і принципові шляхи відпрацювання творів за персоналіями видатних піаністів. Визначено теоретичні засади сформованості музичних уявлень у класифікації фортепіанної майстерності К.А. Мартінсена. ua
dc.description.abstract The article is dedicated to the questions of perfection of performing mastery of studentsinstrumentalists, to the problem of realization of the mechanisms of evocation of musical imaginations in a real sounding of music. Musical imaginations are revealed as a result of a previous experience and as a process of imagining – reflection in mind of the images of the musical piece and their concretization in a real performing. Proposed methods of development of musical imaginations (performing demonstration, reflexive, analytic comparison, verbal specification), principal ways of training of pieces due to personalities of outstanding musicians (LeimerGieseking, Art. Rubinstein, Hoffmann, Martienssen, Busoni, Richter), realized in a process of acquirement of musical text and concert performances. Theoretical principle of formedness of musical imaginations was defined on the basis of classification of types of performing piano mastery due to K.A.Martienssen: classical (static), based on finger technic, “Rhytmuswille” dominates; romantic (ecstatic), basis – technic of a “singing” pulp of the finger, “Wille zur Tonbildung” dominates; expansive (expressionistic), in a technic – steel unity of a forearm, big integral complexes, “Linienwille” dominates. ua
dc.description.abstract Пианистическое мастерство студентов совершенствуется через осознание механизмов воплощения музыкальных представлений в реальном звучании. Предложены методы развития музыкальных представлений (исполнительской демонстрации, аналитического сопоставления, вербального уточнение) и принципиальные пути отработки произведений по персоналиям выдающихся пианистов. Определены теоретические основы сформированности музыкальных представлений в классификации фортепианного мастерства К.А. Мартинсена. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject музичні уявлення ua
dc.subject фортепіанне виконавство ua
dc.subject методи викладання гри на інструменті ua
dc.subject музичне мислення студентів-піаністів ua
dc.subject piano performing ua
dc.subject musical thinking of students-pianists ua
dc.subject musical imaginations ua
dc.subject methods of teaching playing the instrument ua
dc.subject музыкальные представления ua
dc.subject фортепианное исполнительство ua
dc.subject методы преподавания игры на инструменте ua
dc.subject музыкальное мышление студентов- пианистов ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:78 ua
dc.title Методи розвитку музичних уявлень в процесі виконавської діяльності студентів-піаністів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу