Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Характеристика основних підходів та принципів до формування художньо-проектних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лі Цзяці
dc.date.accessioned 2018-05-07T13:09:49Z
dc.date.available 2018-05-07T13:09:49Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Лі Цзяці. Характеристика основних підходів та принципів до формування художньо-проектних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва / Лі Цзяці // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 2. – С. 145-152. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18945
dc.description.abstract У статті розглядаються інноваційні підходи сучасних педагогічних досліджень щодо формування художньо-проектних умінь, які є актуальними для проектної діяльності. Обґрунтовано методологічні підходи формування художньо-проектних умінь в процесі вивчення фахових дисциплін майбутніми вчителями музичного мистецтва. Здійснено аналіз процесу формування художньо-проектних умінь майбутніх учителів музики крізь призму таких підходів: компетентнісний, організаційно-інноваційний, консолідаційний культурологічний, кооперативно-діяльнісний. Відповідно до методологічних підходів визначено художньо-педагогічні принципи формування художньо-проектних умінь майбутніх учителів музики. ua
dc.description.abstract The article focuses on innovative approaches of contemporary pedagogical studies on developing artistic and project skills which are urgent in the course of project activity. Methodological approaches and prerequisites for the development of artistic and project skills when studying professional disciplines by future music teachers are justified. It offers the analysis of the process of developing future music teachers’ artistic and project skills in the light of the following approaches: competence-based, organizational and innovative, culturological, consolidation, cooperative and activity-based. According to the methodological approaches artistic and pedagogical principles on which methodical guidance of artistic and project skills developing is based were determined, namely: the principle of multifunctionality of art and multivariants of the semantic field of artistic images; the principle of holistic artistic perception and understanding of the artistic knowledge; the principle of personal socialization of students when creating socially useful art projects; the principle of openness and culture-correspondence; the principle of integration of the content of professional disciplines aimed to provide their unity; the principle of innovativeness in the organization of project activity. ua
dc.description.abstract В статье обосновываются методологические подходы и предпосылки для развития художественных и проектных навыков при изучении профессиональных дисциплин будущими учителями музыки. Они предлагает анализ процесса развития художественных и проектных навыков будущих учителей музыки с учетом следующих подходов: компетентностного, организационного и инновационного, культурологического, консолидационного, кооперативного. В соответствии с методологическими подходами были определены художественные и педагогические принципы, на которых основано методическое руководство развитием художественных и проектных навыков, а именно: принцип многофункциональности искусства и многовариантности семантического поля художественных образов; принцип целостного художественного восприятия и понимания художественного знания; принцип личной социализации студентов при создании общественно полезных художественных проектов; принцип интеграции профессиональных дисциплин, направленных на обеспечение их единства; принцип инновационности в организации проектной деятельности. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject методологічні підходи ua
dc.subject художньо-проектні уміння ua
dc.subject художньо-педагогічні принципи ua
dc.subject музичне мистецтво ua
dc.subject майбутні вчителі музики ua
dc.subject methodological approaches ua
dc.subject artistic and project skills ua
dc.subject artistic and pedagogical principles ua
dc.subject music ar ua
dc.subject future music teachers ua
dc.subject методологические подходы ua
dc.subject художественные и проектные навыки ua
dc.subject художественные и педагогические принципы ua
dc.subject музыкальное искусство ua
dc.subject будущие учителя музыки ua
dc.subject.classification 378+373.67:78.02 ua
dc.title Характеристика основних підходів та принципів до формування художньо-проектних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу