Стаття присвячена проблемі формування професійних компетентностей вчителів математики щодо використання засобів ІКТ для організації різних видів діяльності учнів на уроках математики та у позакласній роботі. У публікації подано приклади використання систем динамічної геометрії Gran-2D та GeoGebra у процесі застосування продуктивних методів навчання (частково-пошукового, проблемного, дослідницького) на уроках геометрії у середній школі.
Статья посвящена проблеме формирования профессиональных компетентностей учителей математики в сфере использования средств ИКТ для организации различных видов деятельности учащихся на уроках математики и внеклассных занятиях. В публикации представлены примеры использования систем динамической геометрии Gran-2D и GeoGebra в контексте применения методов продуктивного обучения (частично-поискового, проблемного, исследовательского) на уроках геометрии в средней школе.
This paper is devoted to the problem of the professional development of teachers of mathematics in the context of ICT implementation at secondary school. It presents different learning situations of using systems of dynamic geometry (Gran-2D and GeoGebra) at the lessons of geometry. It focuses on problem-solving and investigation activities of pupils using ICT.