Короткий опис(реферат):
В умовах інформаційного суспільства життєвий цикл окремих складових інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) стає меншим, ніж час професійної діяльності вчителя. За цих умов головним завданням післядипломної освіти вчителя стає формування здатності педагога на основі відповідної фундаментальної освіти перебудувати систему власної професійної діяльності з урахуванням соціально значущих цілей та нормативних обмежень. Тому головною метою діяльності системи перепідготовки та підвищення кваліфікації вчителя є забезпечення всебічного розвитку системи ІКТ-компетентностей вчителя. Показником сформованості системи інформативних компетентностей в процесі перепідготовки та підвищення кваліфікації вчителів стає створення ними нових інформаційних продуктів (проектів, моделей, презентацій, посібників, розробок і ін.). Для набуття навичок використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі, розроблено тренінг для вчителів, що розглядається в статті.