Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування методичної компетенції майбутніх учителів музики у процесі професійної підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Остапенко, Н. І.
dc.date.accessioned 2018-05-04T11:50:44Z
dc.date.available 2018-05-04T11:50:44Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Остапенко, Н. І. Формування методичної компетенції майбутніх учителів музики у процесі професійної підготовки / Н. І. Остапенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 2. – С. 44-50. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18922
dc.description.abstract У статті висвітлено сутність та зміст понять «професійна компетентність», «методична компетентність» майбутнього учителя музичного мистецтва; розглянуто різні наукові підходи щодо їх визначення. Розкрито структурні компоненти методичної компетентності педагога-музиканта. Обгрунтовано систему педагогічних умов для формування методичної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. ua
dc.description.abstract The article considered the nature and meaning concepts «competence», «рrofessional competence», «methodological competence» of the music teacher; reviewed different scientific approaches to their treatment. The analysis of scientific papers gives reason to believe that one of the components of professional and pedagogical competence is methodical competence.The competent specialist is also a personality who understands and reflects their values, compares and evaluates himself, his future projects. Therefore, knowledge, skills, tools of material for the formation of personality imposed on their own socio-cultural, spiritual experience of the individual. Disclosed structural components methodical competence of the teacher-musician. Based system of pedagogical conditions for the formation of methodical competence of future teachers music. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрены природа и смысл понятий «компетентность», «профессиональная компетентность», «методологическая компетентность» преподавателя музыки; Раскрыты различные научные подходы к их внедрению. Анализ научных работ дает основание полагать, что одним из компонентов профессиональной и педагогической компетентности является методическая компетентность. Компетентный специалист является личностью, которая понимает и отражает ценности, сравнивает и оценивает себя, свои будущие проекты. Раскрыты структурные компоненты методической компетентности учителя-музыканта. Обоснована система педагогических условий для формирования методической компетентности будущих учителей музыки. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject методична компетентність ua
dc.subject структурні компоненти ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject майбутній учитель музичного мистецтва ua
dc.subject рrofessional competence ua
dc.subject methodical competence ua
dc.subject structural components ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.subject future music teacher ua
dc.subject профессиональная компетентность ua
dc.subject методическая компетентность ua
dc.subject структурные компоненты ua
dc.subject педагогические условия ua
dc.subject будущий учитель музыки ua
dc.subject.classification 378.016 : 78 ua
dc.title Формування методичної компетенції майбутніх учителів музики у процесі професійної підготовки ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу