Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проблема розвитку творчого потенціалу в педагогічній практиці майбутніх учителів хореографії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Капустінський, К. В.
dc.date.accessioned 2018-05-04T09:19:56Z
dc.date.available 2018-05-04T09:19:56Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Капустінський, К. В. Проблема розвитку творчого потенціалу в педагогічній практиці майбутніх учителів хореографії / К. В. Капустінський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 2. – С. 66-71. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18899
dc.description.abstract У статті актуалізовано проблему розвитку творчого потенціалу майбутніх учителів хореографії в процесі їхньої педагогічній практиці. Досліджено особливості творчості як виду людської діяльності, комплекс психологічних властивостей творчого потенціалу. З’ясовано значення хореографічного мистецтва для процесу розвитку творчого потенціалу майбутнього учителя. Розкрито багатокомпонентне і багатофакторне поняття творчого потенціалу майбутнього учителя хореографії.Показано великий вклад в розвиток творчого потенціалу майбутніх учителів видатних майстрів і видатних педагогів-хореографів М.І. Петіпа, О.О. Горського, І.О. Моїсєєва, М. Г. Легат, П. П. Вірського. ua
dc.description.abstract In the article is actualized the problem of creative potential development of future teachers of choreography in pedagogical practice. Also are analyzed peculiarities of creativity as a form of human activity, complex of psychological characteristics of creative potential. It is shown the meaning of choreographical art for development process of creative potential of future teacher. It is found out multicomponent and multifactorial concept of creative potential of future teacher of choreography which includes a number of personal qualities, genetic and physiological characteristics inherent from birth, internal creative energies and capacity for active professional growth, all of which positive effect on quality of the result of the creative process. It is shown great contribution to the development of creative potential of future teachers, famous artists and outstanding teachers-choreographers М.І. Petipa, О.О. Gorsky, І.О. Moyisyeyeva, М.G. Legatt, P.P. Virsky. ua
dc.description.abstract В статье актуализирована проблема творческого потенциала будущих учителей хореографии в педагогической практике. Также анализируются особенности творчества как формы человеческой деятельности, комплекса психологических характеристик. Показан смысл хореографического искусства для процесса развития творческого потенциала будущего учителя. Выявлена многокомпонентная и многофакторная концепция творческого потенциала будущего учителя хореографии, которая включает в себя ряд личностных качеств, генетические и физиологические характеристики, присущие рождению, внутренние творческие энергии и способность к активному профессиональному росту, которые положительно влияют на качество и результат творческого процесса. Показан большой вклад в развитие творческого потенциала будущих учителей выдающихся мастеров и выдающихся педагогов-хореографов М. И. Петипа, А. А. Горского, И. А. Моисеева, Н. Г. Легата, П. П. Вирского ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject творчість ua
dc.subject творчий потенціал ua
dc.subject хореографічне мистецтво ua
dc.subject хореографічна діяльність ua
dc.subject майбутній вчитель хореографії ua
dc.subject творчий розвиток ua
dc.subject art ua
dc.subject creative potential ua
dc.subject choreographic art ua
dc.subject choreographic activity ua
dc.subject future teacher of choreography ua
dc.subject creative development ua
dc.subject творчество ua
dc.subject творческий потенциал ua
dc.subject хореографическое искусство ua
dc.subject хореографическая деятельность ua
dc.subject будущий учитель хореографии ua
dc.subject творческое развитие ua
dc.subject.classification 378+371.134+792.8+37.036 ua
dc.title Проблема розвитку творчого потенціалу в педагогічній практиці майбутніх учителів хореографії ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу