ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бондарчук, В. О. | |
dc.date.accessioned | 2018-05-04T08:20:13Z | |
dc.date.available | 2018-05-04T08:20:13Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Бондарчук, В. О. Дмитро Гнатюк в просторі культурно-мистецької парадигми ХХ століття (становлення особистості) / В. О. Бондарчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 2. – С. 190-195. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18888 | |
dc.description.abstract | Висвітлюється проблема становлення творчої особистості в контексті різних виконавських практик та жанрових координат. На прикладі Д. Гнатюка, в розрізі синтетичної мистецької комунікації (хоровий церковний спів, театральна режисерська діяльність у аматорському колективі, хорова практика та акторський досвід у драматичному театрі) ми маємо можливість спостерігати процес становлення особистості з чіткими ознаками набуття фахової компетентності в розрізі жанрової полігранності. | ua |
dc.description.abstract | It shows us a problem of formation of creative personality in the contetxt of different performing practices and genre coordinates. On example of Dmytro Gnatyuk in terms of synthetic artistic communication (choral church singing, theater director activities in amateur groups, choral practice and acting experience dramatic theater) we are able to observe the process of formation of personality with clear signs of acquiring professional competence in terms of genre versatility. | ua |
dc.description.abstract | Освещена проблема становления личности в контексте различных исполнительских практик и жанровых координат. На примере Д. Гнатюка, в разрезе синтетической художественной коммуникации (хоровое церковное пение, театральное режиссерская деятельность в любительском коллективе, хоровая практика и актерский опыт в драматическом театре) мы имеем возможность наблюдать процесс становления личности с четкими признаками приобретения профессиональной компетентности в аспекте жанровой полигранности. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | категорія простору і часу | ua |
dc.subject | творча особистість | ua |
dc.subject | фахова компетентність | ua |
dc.subject | жанрова координація | ua |
dc.subject | мистецька комунікація | ua |
dc.subject | a category space and time | ua |
dc.subject | creative personality | ua |
dc.subject | professional competence | ua |
dc.subject | genre coordination | ua |
dc.subject | artistic communication | ua |
dc.subject | категория пространства и времени | ua |
dc.subject | творческая личность | ua |
dc.subject | профессиональная компетентность | ua |
dc.subject | жанровая координация | ua |
dc.subject | художественная коммуникация | ua |
dc.subject.classification | 78.071.2 | ua |
dc.title | Дмитро Гнатюк в просторі культурно-мистецької парадигми ХХ століття (становлення особистості) | ua |
dc.type | Article | ua |