Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретико-методологічні основи формування мотивації учіння гри на фортепіано у майбутніх учителів музичного мистецтва

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ростовська, І. О.
dc.date.accessioned 2018-05-03T12:08:05Z
dc.date.available 2018-05-03T12:08:05Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Ростовська, І. О. Теоретико-методологічні основи формування мотивації учіння гри на фортепіано у майбутніх учителів музичного мистецтва / І. О. Ростоцька // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 2. – С. 50-55. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18870
dc.description.abstract У статті здійснено теоретико-методологічний аналіз процесу формування мотивації учіння гри на фортепіано у майбутніх учителів музичного мистецтва, розкрито сутність і структуру мотивації музично-виконавської діяльності. Аргументовано зроблено висновок, що переважання вищих художньо-пізнавальних та процесуально-змістовних мотивів музичної навчальної діяльності веде до самовдосконалення та самоактуалізації особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва. ua
dc.description.abstract The article presents the theoretical and methodological analysis of the process of formating a motivation to learning piano at the future teachers of music, reveals the essence and the structure of motivation of musical-perfomance activities. It is proved that students with a predominance of artistical-cognitive and processualmeaningful grounds join to creative activities with great pleasure, participate in concerts and competitions. They are fond of the process of learning and performing music. Such students study the subjects deeply and comprehensively, persistently improve musical-performance skills. They have adequate self-assessment of their capabilities, aware of the importance of musicalperformance activities as an important part of their future profession. Argumentaly concluded that the prevalence of high artistical-cognitive and processualmeaningful grounds of musical learning activities is leading to self-improvement and selfactualization of the future teacher of music. An important task of future music teacher’s motivation to learning is finding ways to designing and achieving the new levels of instrumental-performance skills, mobilizing all of student’s potential. ua
dc.description.abstract В статье осуществлен теоретико-методологический анализ процесса формирования мотивации обучения игре на фортепиано у будущих учителей музыкального искусства, раскрыта суть и структура мотивации музыкально-исполнительской деятельности. Аргументированно сделан вывод, что преобладание высших художественно-познавательных и процессуально-содержательных мотивов музыкальной обучающей деятельности ведет к самосовершенствованию и самоактуализации личности будущого учителя музыкального искусства. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject мотиви ua
dc.subject мотивація ua
dc.subject мотивація музично-виконавської діяльності ua
dc.subject учіння ua
dc.subject мотивація учіння гри на фортепіано ua
dc.subject самоактуалізація особистості ua
dc.subject motives ua
dc.subject motivation ua
dc.subject motivation of musical-perfomance activity ua
dc.subject learning ua
dc.subject motivation to perfomance activities on piano ua
dc.subject self-actualization of the personality ua
dc.subject мотивы ua
dc.subject мотивация ua
dc.subject мотивация музыкально-исполнительской деятельности ua
dc.subject учение ua
dc.subject мотивация учения игры на фортепиано ua
dc.subject самоактуализация личности ua
dc.subject.classification 378.147:786.2 ua
dc.title Теоретико-методологічні основи формування мотивації учіння гри на фортепіано у майбутніх учителів музичного мистецтва ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу