ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мазурок, Т. Л. | |
dc.contributor.author | Черних, В. В. | |
dc.date.accessioned | 2018-05-03T11:50:17Z | |
dc.date.available | 2018-05-03T11:50:17Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Мазурок, Т. Л. Особливості формування когнітивної складової ІКТ-компетентності майбутніх вчителів інформатики / Т. Л. Мазурок, В. В. Черних // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 18 (25). – С. 69-73. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18866 | |
dc.description.abstract | Наведена стаття покликана освітити процес формування та оцінювання сформованості когнітивної складової ІКТ-компетентностей майбутніх вчителів інформатики відповідно до актуальної проблеми професійної підготовки сучасних вчителів інформатики згідно вимог сьогодення з урахуванням зростаючого інтересу до навчання знання-орієнтованих систем та їх використання у процесі навчання, зокрема для організації дистанційного навчання та адаптивних навчальних середовищ. У статті розкриваються результати аналізу наукових досліджень та публікацій на предмет виокремлення когнітивного компоненту ІКТ-компетентностей майбутніх вчителів інформатики, процес його розвитку; запропоновано зміст такої складової та згідно теорії когнітивних моделей сформовано модель майбутнього вчителя інформатики з урахуванням розвитку когнітивної складової ІКТ-компетентностей. | ua |
dc.description.abstract | В статье освещается процесс формирования и оценивания сформированности когнитивной составляющей системы ИКТ-компетентностей будущих учителей информатики в соответствии с актуальной проблемой профессиональной подготовки современных учителей информатики с учетом растущего интереса к изучению знание-ориентированных систем и их использованию в учебном процессе, в частности для организации дистанционного обучения и адаптивных учебных сред. В статье раскрываются результаты анализа научных исследований и публикаций на предмет определения когнитивного компонента системы ИКТ-компетентностей будущих учителей информатики, рассматривается процесс формирования и развития данного компонента; предложено содержание когнитивного компонента ИКТ-компетентностей; согласно теории когнитивных моделей сформирована модель будущего учителя информатики с учетом развития когнитивной составляющей системы его общекультурных и профессиональных компетентностей. | ua |
dc.description.abstract | The given article deals with the peculiarities in formating the cognitive component of the future it-teachers’ ict-competence in accordance with the actual problem of the training of modern ITteachers due to the growing interest studying the knowledge-based systems and their use in the learning process, in particular for distance learning and adaptive learning environments. The article describes the results of a review of scientific research and publications to determine the cognitive component of the ICTcompetence of the future IT-teachers, considered the development of this component; suggested content of the cognitive component of ICT competence; According to the cognitive theory the model of the future ITteacher of computer science with the developed cognitive component of the ICT-competence was made | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | знання-орієнтовані системи | ua |
dc.subject | методика навчання інформатики | ua |
dc.subject | ІКТ-компетентності | ua |
dc.subject | когнітивний компонент | ua |
dc.subject | знание-ориентированные системы | ua |
dc.subject | методика обучения информатике | ua |
dc.subject | ИКТ-компетентность | ua |
dc.subject | когнитивный компонент | ua |
dc.subject | the knowledge-based system | ua |
dc.subject | methodology of teaching computer science | ua |
dc.subject | ICT-competence | ua |
dc.subject | cognitive component | ua |
dc.subject.classification | 378.14.015.62 | ua |
dc.title | Особливості формування когнітивної складової ІКТ-компетентності майбутніх вчителів інформатики | ua |
dc.title.alternative | Особенности формирования когнитивной составляющей ИКТ-компетентности будущих учителей информатики | ua |
dc.title.alternative | Peculiarities in formating the cognitive component of the future it-teachers’ ICT-competence | ua |
dc.type | Article | ua |