Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Особливості формування когнітивної складової ІКТ-компетентності майбутніх вчителів інформатики

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Мазурок, Т. Л.
dc.contributor.author Черних, В. В.
dc.date.accessioned 2018-05-03T11:50:17Z
dc.date.available 2018-05-03T11:50:17Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Мазурок, Т. Л. Особливості формування когнітивної складової ІКТ-компетентності майбутніх вчителів інформатики / Т. Л. Мазурок, В. В. Черних // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 18 (25). – С. 69-73. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18866
dc.description.abstract Наведена стаття покликана освітити процес формування та оцінювання сформованості когнітивної складової ІКТ-компетентностей майбутніх вчителів інформатики відповідно до актуальної проблеми професійної підготовки сучасних вчителів інформатики згідно вимог сьогодення з урахуванням зростаючого інтересу до навчання знання-орієнтованих систем та їх використання у процесі навчання, зокрема для організації дистанційного навчання та адаптивних навчальних середовищ. У статті розкриваються результати аналізу наукових досліджень та публікацій на предмет виокремлення когнітивного компоненту ІКТ-компетентностей майбутніх вчителів інформатики, процес його розвитку; запропоновано зміст такої складової та згідно теорії когнітивних моделей сформовано модель майбутнього вчителя інформатики з урахуванням розвитку когнітивної складової ІКТ-компетентностей. ua
dc.description.abstract В статье освещается процесс формирования и оценивания сформированности когнитивной составляющей системы ИКТ-компетентностей будущих учителей информатики в соответствии с актуальной проблемой профессиональной подготовки современных учителей информатики с учетом растущего интереса к изучению знание-ориентированных систем и их использованию в учебном процессе, в частности для организации дистанционного обучения и адаптивных учебных сред. В статье раскрываются результаты анализа научных исследований и публикаций на предмет определения когнитивного компонента системы ИКТ-компетентностей будущих учителей информатики, рассматривается процесс формирования и развития данного компонента; предложено содержание когнитивного компонента ИКТ-компетентностей; согласно теории когнитивных моделей сформирована модель будущего учителя информатики с учетом развития когнитивной составляющей системы его общекультурных и профессиональных компетентностей. ua
dc.description.abstract The given article deals with the peculiarities in formating the cognitive component of the future it-teachers’ ict-competence in accordance with the actual problem of the training of modern ITteachers due to the growing interest studying the knowledge-based systems and their use in the learning process, in particular for distance learning and adaptive learning environments. The article describes the results of a review of scientific research and publications to determine the cognitive component of the ICTcompetence of the future IT-teachers, considered the development of this component; suggested content of the cognitive component of ICT competence; According to the cognitive theory the model of the future ITteacher of computer science with the developed cognitive component of the ICT-competence was made ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject знання-орієнтовані системи ua
dc.subject методика навчання інформатики ua
dc.subject ІКТ-компетентності ua
dc.subject когнітивний компонент ua
dc.subject знание-ориентированные системы ua
dc.subject методика обучения информатике ua
dc.subject ИКТ-компетентность ua
dc.subject когнитивный компонент ua
dc.subject the knowledge-based system ua
dc.subject methodology of teaching computer science ua
dc.subject ICT-competence ua
dc.subject cognitive component ua
dc.subject.classification 378.14.015.62 ua
dc.title Особливості формування когнітивної складової ІКТ-компетентності майбутніх вчителів інформатики ua
dc.title.alternative Особенности формирования когнитивной составляющей ИКТ-компетентности будущих учителей информатики ua
dc.title.alternative Peculiarities in formating the cognitive component of the future it-teachers’ ICT-competence ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics