Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Наукові підходи у дослідженні та формуванні художньо-смислових уявлень студентів-піаністів у педагогічних університетах

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Лі Ює
dc.date.accessioned 2018-05-03T10:02:59Z
dc.date.available 2018-05-03T10:02:59Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Лі Ює. Наукові підходи у дослідженні та формуванні художньо-смислових уявлень студентів-піаністів у педагогічних університетах / Лі Ює // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 2. – С. 13-19. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18858
dc.description.abstract У статті уточнюється сутність поняття «художньо-смислові уявлення», їх особливість в інтерпретації музичних творів майбутнім учителем музики, зокрема в процесі навчання гри на фортепіано. Розкривається структура зазначеного феномену, відповідно до якого обґрунтовуються наукові підходи. Вибір наукових підходів зорієнтований як на процес дослідження, так і на процес формування художньо-смислових уявлень студентів-піаністів. Визначено когнітивно-рефлексивний, акмео - вітагенний, художньо - семіологічний та контектнісно-герменевтичний наукові підходи. ua
dc.description.abstract The paper clarifies the essence of the concept of “artistic and sense” images” which are professional and intellectual, operational entities in artist’s musical consciousness, they accompany working on the piece of music lasting from the overall comprehension to creative interpretation; characterized as a process and result of artistic embodiment of imaginative, intuitive and cognitive search ideas in performing that in an integrated system form internal and perceptual standard of work sounding according to its general sense idea. ua
dc.description.abstract В статье уточняется сущность понятия «художественно-смысловые представления», их особенность в интерпретации музыкальных произведений будущим учителем музыки, в частности в процессе обучения игре на фортепиано. Раскрывается структура указанного феномена, согласно которой обосновываются научные подходы. Выбор научных подходов ориентирован как на процесс исследования, так и на процесс формирования художественно-смысловых представлений студентов-пианистов. Определены когнитивно-рефлексивный, акме - витагенный, художественно-семиологической и контектнисно-герменевтический научные подходы. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject уява ua
dc.subject художньо-смислові уявлення ua
dc.subject ітерпретація музичних творів ua
dc.subject наукові підходи ua
dc.subject майбутні вчителі музики ua
dc.subject imagination ua
dc.subject artistic and sense images ua
dc.subject interpretation of music works ua
dc.subject scientific approaches ua
dc.subject future music teachers ua
dc.subject воображение ua
dc.subject художественно-смысловые представления ua
dc.subject интерпретация музыкальных произведений ua
dc.subject научные подходы ua
dc.subject будущие учителя музыки ua
dc.subject.classification 378.013+780.71 ua
dc.title Наукові підходи у дослідженні та формуванні художньо-смислових уявлень студентів-піаністів у педагогічних університетах ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics