Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Самостійна робота вчителів у системі післядипломної освіти із застосування інформаційно-комунікаційних технологій під час вивчення дисципліни «Стратегія сталого розвитку»

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ніколаєв, К. Д.
dc.date.accessioned 2018-05-02T08:26:51Z
dc.date.available 2018-05-02T08:26:51Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Ніколаєв, К. Д. Самостійна робота вчителів у системі післядипломної освіти із застосування інформаційно-комунікаційних технологій під час вивчення дисципліни «Стратегія сталого розвитку» / К. Д. Ніколаєв // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 18 (25). – С. 42-50. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18830
dc.description.abstract Головною відмінною рисою використання технологій дистанційної освіти в навчальному процесі є перерозподіл потоків повідомлень на занятті. При цьому діалог викладача зі слухачем відбувається опосередковано, індивідуально для кожного слухача. За цих умов слухач стає активним учасником освітнього процесу. Комп'ютеризація навчального процесу передбачає розробку відповідних програм, в яких визначають зміст, організацію і методику навчання із застосуванням технологій дистанційного навчання. Як свідчить практика, навчання дисципліни «Стратегія сталого розвитку» із застосуванням технологій дистанційного навчання, основоположними залишаються дидактичні принципи, які властиві традиційній системі навчання. ua
dc.description.abstract Главной отличительной чертой использования технологий дистанционного образования в учебном процессе является перераспределение потоков сообщений на занятии. При этом диалог преподавателя со слушателем происходит опосредованно, индивидуально для каждого слушателя. При таких обстоятельствах слушатель становиться активным участником образовательного процесса. Компьютеризация учебного процесса предусматривает разработку соответствующих программ, в которых определяется содержание, организация и методика обучения с использованием технологий дистанционного обучения. Как показывает практика преподавания дисциплины «Стратегия устойчивого развития» с применением технологий дистанционного обучения, основополагающими остаются дидактические принципы, которые присущи традиционной системе обучения. ua
dc.description.abstract The main feature using technology of distance education in educational process is a redistribution of the flow of information in class. Thus the dialogue with the student is indirect where it acts as the third component of the training and which is individual for each student. In these conditions the student becomes an active participant of educational process. The transition to computerization of the educational process involves the development of programs to determine the content, organization and methods of teaching using distance education technologies. As the practice of teaching "Sustainable Development Strategy" using of distance education technologies didactic principles inherent in traditional system of training are still fundamental. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject стратегії сталого розвитку ua
dc.subject освіта ua
dc.subject навчання ua
dc.subject перепідготовка ua
dc.subject слухачі ua
dc.subject підвищення кваліфікації ua
dc.subject вчителі ua
dc.subject стратегии устойчивого развития ua
dc.subject образование ua
dc.subject обучение ua
dc.subject переподготовка ua
dc.subject слушатели ua
dc.subject повышение квалификации ua
dc.subject учителя ua
dc.subject strategy for sustainable development ua
dc.subject education ua
dc.subject training ua
dc.subject retraining ua
dc.subject students ua
dc.subject professional development ua
dc.subject teachers ua
dc.subject.classification 374.7:378.091.5:316.3:004 ua
dc.title Самостійна робота вчителів у системі післядипломної освіти із застосування інформаційно-комунікаційних технологій під час вивчення дисципліни «Стратегія сталого розвитку» ua
dc.title.alternative Самостоятельная работа учителей в системе последипломного образования по применению информационно-коммуникационных технологий при изучении дисциплины «Стратегия устойчивого развития» ua
dc.title.alternative Independent work of teachers in the system of postgraduate education using the information and communication technologies during the study of the «Sustainable Development Strategy» ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу