Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретико-методологічні основи професійної самоідентичності майбутніх психологів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бойченко, І. С.
dc.date.accessioned 2018-04-13T09:56:58Z
dc.date.available 2018-04-13T09:56:58Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Бойченко, І. С. Теоретико-методологічні основи професійної самоідентичності майбутніх психологів / І. С. Бойченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 6 (51). - С. 213-222. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18701
dc.description.abstract У даній статті здійснюється теоретичний аналіз проблеми ідентичності, самоідентичності та процесів їх становлення (ідентифікації, самоідентифікації). Подається роль ідентичності та процесів її формування у ході становлення ідентичності людини. Розглядаються підходи різних психологічних теорій до визначення ідентичності, ідентифікації, самоідентичності, самоідентифікації та професійної ідентичності, ідентифікації, професійної самоідентичності, самоідентифікації. Визначаються особливості становлення професійної ідентичності в юнацькому віці. Розглядається роль вищого навчального закладу в процесі набуття професійної самоідентичності майбутнім спеціалістом. Акцентується увага на необхідності врахування особливостей останньої у професійній підготовці майбутніх фахівців. Вказуються підходи до формування професійного образу особистості. Зазначаються різні види професійної ідентичності. Описується зв’язок професійної ідентичності з процесами професійного становлення. Зазначається вплив особистісного прийняття професії на ефективність становлення професійної ідентичності. Порівнюється становлення та зміст понять професійної ідентичності та професійної самоідентичності психолога. Розкриваються поняття професійної ідентичності та самоідентичності психолога. Пропонується варіант становлення професійної ідентифікації педагога та визначення поняття професійної самоідентифікації педагога. Визначаються рушійні сили професійної самоідентифікації, чинники (джерела) формування професійної ідентичності. Подається власне визначення понять професійної самоідентичності та самоідентифікації психологів, структура професійної самоідентичності майбутніх психологів. Вказується на визначальну роль професійної ідентичності та самоідентичності у професійній самореалізації юнаків. ua
dc.description.abstract В данной статье осуществляется теоретический анализ проблемы идентичности, самоидентичности и процессов их становления (идентификации, самоидентификации). Подается роль идентичности и процессов ее формирования в ходе становления идентичности человека. Рассматриваются подходы различных психологических теорий к определению идентичности, идентификации, самоидентичности, самоидентификации и профессиональной идентичности, идентификации, профессиональной самоидентичности, самоидентификации. Определяются особенности становления профессиональной идентичности в юношеском возрасте. Рассматривается роль высшего учебного заведения в процессе приобретения профессиональной самоидентичности будущим специалистом. Акцентируется внимание на необходимости учета особенностей последней в профессиональной подготовке будущих профессионалов. Указываются подходы к формированию профессионального образа личности. Называются различные виды профессиональной идентичности. Описывается связь профессиональной идентичности с процессами профессионального становления. Отмечается влияние личностного принятия профессии на эффективность становления профессиональной идентичности. Сравнивается становления и содержание понятий профессиональной идентичности и профессиональной самоидентичности психолога. Раскрываются понятия профессиональной идентичности и самоидентичности психолога. Предлагается вариант становления профессиональной идентификации педагога и определение понятия профессиональной самоидентификации педагога. Определяются движущие силы профессиональной самоидентификации, факторы (источники) формирования профессиональной идентичности. Подается собственное определение понятий профессиональной самоидентичности и самоидентификации психологов, структура профессиональной самоидентичности будущих психологов. Указывается на определяющую роль профессиональной идентичности и самоидентичности в профессиональной самореализации юношей. ua
dc.description.abstract This article is a theoretical analysis of the problem of identity, self-identity and process of their formation (identification, self-identification). Served role identity and its formation processes during formation of human identity. Approaches different psychological theories to determine the identity, identification, self-identity, self-identification and professional identity, identification, professional self-identity, self-identification. Identify the peculiarities of professional identity in adolescence. The role of higher education institution in the process of acquiring the professional self-identity of future specialists. The attention to the need to incorporate the latest features in the training of future specialists. Identifies approaches to creating a professional image of the person. Indicate different types of professional identity. Connection of a professional identity with the processes of professional development. Marked influence personal decision profession efficiency of formation of professional identity. Compared formation and meaning of professional identity and professional self-identity psychologist. Disclosed concept of professional identity and self-identity psychologist. The variant of becoming a professional teacher identification and definition of professional self-identification of teachers. Singled out the leading role in the formation of a mentor teacher professional self-identification. Identify drivers of professional self-identification, factors (source) formation of professional identity. Served own definitions of professional self-identity and the self-identification of psychologists, the structure of professional self-identity of future psychologists. Points to the crucial role of professional identity and professional self-identity in self youths. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject ідентичність ua
dc.subject ідентифікація ua
dc.subject самоідентичність ua
dc.subject самоідентифікація ua
dc.subject професійна ідентичність ua
dc.subject професійна ідентифікація ua
dc.subject професійна самоідентичність ua
dc.subject професійна самоідентифікація ua
dc.subject майбутній психолог ua
dc.subject идентичность ua
dc.subject идентификация ua
dc.subject самоидентичность ua
dc.subject самоидентификация ua
dc.subject профессиональная идентичность ua
dc.subject профессиональная идентификация ua
dc.subject профессиональная самоидентичность ua
dc.subject профессиональная самоидентификация ua
dc.subject будущий психолог ua
dc.subject identity ua
dc.subject identification ua
dc.subject self-identity ua
dc.subject self-identification ua
dc.subject professional identity ua
dc.subject professional identification ua
dc.subject professional self-identity ua
dc.subject professional self-identification ua
dc.subject future psychologist ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:159.9 ua
dc.title Теоретико-методологічні основи професійної самоідентичності майбутніх психологів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу