Динамічний розвиток людського суспільства призводить до змін соціального замовлення щодо
освіти і вимагає адекватних реформ існуючих освітніх систем. Концептуальною основою запропонованих заходів щодо реформування освіти стала ідея
ключових компетенцій як один з найефективніших способів вирішення суперечностей у розвитку
освіти і суспільства.
У статті розглянуто деякі особливості реалізації компетентнісно-орієнтованого підходу в
загальній фізичній освіті, доведено, що він є, перш за все, способом посилення її практичної,
прикладної спрямованості.
На основі науково-теоретичного аналізу стану існуючої загальної фізичної освіти виділено
основні завдання щодо її реформування в контексті запровадження компетентнісно-орієнтованого
підходу з урахуванням можливостей широкого використання в навчальному процесі елементів
прикладної фізики.
Динамичное развитие человеческого общества приводит к изменениям социального заказа
образованию и требует адекватных реформ существующих образовательных систем.
Концептуальной основой предлагаемых мер по реформированию образования стала идея
ключевых компетенций как один из самых эффективных способов разрешения противоречий в
развитии образования и общества.
В статье рассмотрены некоторые особенности реализации компетентно-ориентированного
подхода, показано, что в общем физическом образовании он, прежде всего, является способом
усиления ее практической, прикладной направленности.
На основе научно-теоретического анализа состояния существующего общего физического
образования выделены основные задачи по его реформированию в контексте внедрения
компетентносно-ориентированного подхода с учетом возможностей широкого использования в
учебном процессе элементов прикладной физики.
The dynamic development of human society leads to changes in the social order and education
requires adequate reforms of existing educational systems.
The conceptual basis of the proposed measures for overcoming the crisis was the idea of core
competencies as one of the most effective methods of conflict resolution in the development of education and
society.
The article deals with some features of the implementation of competence-based approach, it is shown
that it is in the general physical education, first and foremost, is a way to strengthen its practical, applied
orientation.
On the basis of the scientific and theoretical analysis of the current state of general physical education
highlights the main challenges to reform it in the context of the implementation of kompetentnosno-based
approach taking into account the capabilities of wide introduction in educational process of elements of
applied physics.