Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні аспекти проблеми емоційного інтелекту у юнацькому віці

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Грузинська, І. М.
dc.date.accessioned 2018-04-03T06:29:38Z
dc.date.available 2018-04-03T06:29:38Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Грузинська, І. М. Теоретичні аспекти проблеми емоційного інтелекту у юнацькому віці / І. М. Грузинська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 5 (50). - С. 88-95. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18574
dc.description.abstract У статті висвітлюється проблема емоційного інтелекту у психологічній науці. Приділено увагу вітчизняним та зарубіжним концепціям розуміння емоційного інтелекту, їх спільним та відмінним позиціям щодо його структури. Здійснюється теоретичний аналіз проблеми розвитку, особливостей прояву емоційного інтелекту у юнацькому віці, який є умовою досягнення суб’єктивного, психологічного та соціального благополуччя, гармонійного повноцінного розвитку особистості юнака, запорукою подальшого працевлаштування та успішності професійної діяльності. Акцентується увага на сприйнятливості юнаків та юнок щодо формування та розвитку у них емоційного інтелекту. Виявлено взаємозв’язок емоційного інтелекту з особистісними характеристиками у юнацькому віці. Розкрито специфіку гендерних виявів даного феномену у юнаків та юнок. ua
dc.description.abstract В статье освещается проблема эмоционального интеллекта в психологической науке. Уделено внимание отечественным и зарубежным концепциям понимания эмоционального интеллекта, их общим и отличным позициям касательно его структуры. Осуществляется теоретический анализ проблемы развития, особенностей проявления эмоционального интеллекта в юношеском возрасте, который является условием достижения субъективного, психологического и социального благополучия, гармоничного полноценного развития личности молодого человека, залогом дальнейшего трудоустройства и успешности профессиональной деятельности. Акцентируется внимание на восприимчивости юношей и девушек к формированию и развитию у них эмоционального интеллекта. Выявлена взаимосвязь эмоционального интеллекта с личностными характеристиками в юношеском возрасте. Раскрыта специфика гендерных проявлений данного феномена у юношей и девушек. ua
dc.description.abstract In the article the problem of emotional intelligence in psychological science. Attention is paid to domestic and foreign concepts of understanding emotional intelligence, their common and different positions on its structure. Active theoretical analysis of the development features of manifestation of emotional intelligence in adolescence, which is a condition for achieving a subjective, psychological and social well-being harmonious personality full of youth, the key to future employment success and professional activities. Attention is focused on the susceptibility of boys and yunok on the formation and development of their emotional intelligence. The interrelation of emotional intelligence to personality characteristics in adolescence. The specific gender manifestations of this phenomenon in boys and yunok. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject емоційний інтелект ua
dc.subject структура емоційного інтелекту ua
dc.subject емоції ua
dc.subject емоційна сфера ua
dc.subject емоційна культура ua
dc.subject емоційна чутливість ua
dc.subject юнацький вік ua
dc.subject особистість ua
dc.subject рефлексія ua
dc.subject самосвідомість ua
dc.subject комунікативна компетентність ua
dc.subject міжособистісна взаємодія ua
dc.subject эмоциональный интеллект ua
dc.subject структура эмоционального интеллекта ua
dc.subject эмоции ua
dc.subject эмоциональная сфера ua
dc.subject эмоциональная культура ua
dc.subject эмоциональная чувствительность ua
dc.subject юношеский возраст ua
dc.subject личность ua
dc.subject рефлексия ua
dc.subject самосознание ua
dc.subject коммуникативная компетентность ua
dc.subject межличностное взаимодействие ua
dc.subject emotional intelligence ua
dc.subject emotional intelligence structure ua
dc.subject emotion ua
dc.subject emotional sphere ua
dc.subject emotional culture ua
dc.subject emotional sensitivity ua
dc.subject adolescence ua
dc.subject personality ua
dc.subject reflection ua
dc.subject self-awareness ua
dc.subject communicative competence ua
dc.subject interpersonal interaction ua
dc.subject.classification 159.922.72:159.54.5 - 053.6 ua
dc.title Теоретичні аспекти проблеми емоційного інтелекту у юнацькому віці ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу