Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток особистісної зрілості майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Темрук, Олена Василівна
dc.date.accessioned 2012-11-28T22:45:01Z
dc.date.available 2012-11-28T22:45:01Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Темрук, Олена Василівна. Розвиток особистісної зрілості майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. В. Темрук ; наук. кер. Л. В. Долинська ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2006. — 21 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1846
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене вивченню проблеми розвитку особистісної зрілості майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки. У роботі представлено узагальнені результати теоретичного аналізу наукової літератури з проблем особистісної зрілості, особливостей прояву особистісної зрілості у юнацькому віці та особистісного зростання майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки. Виявлено рівні, динаміку та особливості прояву окремих структурних компонентів особистісної зрілості майбутніх учителів у процесі професійної підготовки. Встановлено, що механізмом розвитку особистісної зрілості майбутнього вчителя є формування його професійно-педагогічної спрямованості. Експериментально доведено можливість розвитку особистісної зрілості майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки методами активного соціально-психологічного навчання. Обґрунтовано, розроблено та апробовано програму “Тренінгу особистісної зрілості”, спрямованого на формування адекватної самооцінки, позитивного ставлення до себе та майбутньої професії, розвиток емпатії, формування довіри, розширення професійно-ціннісних орієнтацій, розвиток педагогічних здібностей, гуманістичної спрямованості, особистісне зростання. ru_RU
dc.description.abstract The dissertation is dedicated to the study of the problem on the development of the future teacher’s personal maturity withing professional training. General results of the theoretical analysis of scientific literature on the problem of personal maturity, peculiarities of personal maturity manifistation in adolescence and personal growth of the future teacher withing professional training are enlighted in the work. Levels, dynamics and peculiarities of manifistation of constituent components of the future teacher’s personal maturity withing professional training are revealed. It is stated that the main mechanism of the future teacher’s personal maturity is a formation of his professional and pedagogical sense of purpose. The possibility of the future teacher’s personal maturity withing professional training by active methods of social and psycological training has been experimentally proved. The program “The personal maturity training” has been substantiated and approved. The program is directed on the formation of equivalent self-estimation, one’s positive attitude to oneself and future profession, on the development of empathy and formation of the trust, professional and value orientation extension, the development of pedagogical capabilities, humanistic sense of purpose, personal growth. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject особистісна зрілість ru_RU
dc.subject особистісна зрілість майбутнього вчителя ru_RU
dc.subject структурні компоненти особистісної зрілості майбутнього вчителя ru_RU
dc.subject особливості прояву компонентів особистісної зрілості ru_RU
dc.subject професійно-педагогічна спрямованість ru_RU
dc.subject розвиток особистісної зрілості майбутнього вчителя ru_RU
dc.subject мотивація досягнення ru_RU
dc.subject Я-концепція ru_RU
dc.subject емпатія ru_RU
dc.subject активні методи навчання ru_RU
dc.subject personal maturity ru_RU
dc.subject future teacher’s personal maturity ru_RU
dc.subject structural components of future teacher’s personal maturity ru_RU
dc.subject peculiarities of demonstration of personal maturity components ru_RU
dc.subject professional and pedagogical sense of purpose ru_RU
dc.subject development of future teacher’s personal maturity ru_RU
dc.subject achievement motivation ru_RU
dc.subject I-conception ru_RU
dc.subject empathy ru_RU
dc.subject active teaching methods ru_RU
dc.subject.classification 37.015.3:159.923:371.132 ru_RU
dc.title Розвиток особистісної зрілості майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу