Стаття присвячена проблемі впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховний процес. В ході дослідження розкриваються загальнодидактичні принципи використання ІКТ, описуються особливості професійно-педагогічної діяльності в умовах інформатизації освіти, зокрема, розкривається сутність поняття "інформаційна культура" особистості.
Статья посвящена проблеме внедрения информационно-коммуникационных технологий в учебно-воспитательный процесс. В ходе исследования раскрываются общедидактические принципы использования ИКТ, описываются особенности профессионально-педагогической деятельности в условиях информатизации образования, в частности, раскрывается сущность понятия "информационная культура" личности.
The article is about the problem of introduction of informational and communicational technologies in educational and study process. General didactic principles of the ІCТ usage were examined during the research, the features of professional and pedagogical activities are described in conditions of educational informatization, particularly the idea of term "informational culture" of personality was described.