ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Макаренко, А. І. | |
dc.date.accessioned | 2018-03-21T07:24:10Z | |
dc.date.available | 2018-03-21T07:24:10Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Макаренко, А. І. Теоретичний аспект освітніх інтеграційних процесів / А. І. Макаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. - Вип. 7. - С. 127-133. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18410 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються різні підходи до визначення поняття інтеграції у вітчизняній і зарубіжній педагогічній літературі, наводиться спроба розкрити теоретичні основи інтеграції, визначити основні ознаки, характеристики та форми інтеграції, з’ясувати умови та механізм інтеграції. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются различные подходы к определению понятия интеграции в отечественной и зарубежной педагогической литературе, приводится попытка раскрыть теоретические основы интеграции, определить основные признаки, характеристики и формы интеграции, выяснить условия и механизм интеграции. | ua |
dc.description.abstract | The article discusses various approaches to the definition of integration in domestic and foreign pedagogical literature, appears an attempt to uncover the theoretical basis of integration, determine the main features, characteristics and forms of integration, determine the conditions and mechanism of integration. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | інтеграція | ua |
dc.subject | інтегративність | ua |
dc.subject | інтеграційні процеси | ua |
dc.subject | інтегративний підхід в освіті | ua |
dc.subject | види інтеграції | ua |
dc.subject | продуктивна інтеграція знань | ua |
dc.subject | рівні інтеграції знань | ua |
dc.subject | интеграция | ua |
dc.subject | интегративность | ua |
dc.subject | интеграционные процессы | ua |
dc.subject | интегративный подход в образовании | ua |
dc.subject | виды интеграции | ua |
dc.subject | производительная интеграция знаний | ua |
dc.subject | уровни интеграции знаний | ua |
dc.subject | integration | ua |
dc.subject | integration processes | ua |
dc.subject | integrative approach in education | ua |
dc.subject | types of integration | ua |
dc.subject | productive integration of knowledge | ua |
dc.subject | even integrations of knowledge | ua |
dc.subject.classification | 378 | ua |
dc.title | Теоретичний аспект освітніх інтеграційних процесів | ua |
dc.type | Article | ua |