ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гуменюк, Т. Б. | |
dc.date.accessioned | 2018-03-03T11:10:18Z | |
dc.date.available | 2018-03-03T11:10:18Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Гуменюк, Т. Б. Проектування як педагогічний феномен / Т. Б. Гуменюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. - Вип. 6. - С. 51-59. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18258 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі педагогічного проектування в сучасній освіті. Розкриті поняття, сутність та зміст термінів "проект", "проектування", "педагогічне проектування", "проектна діяльність", "моделювання", "конструювання", "технологія", "рефлексія". На основі аналізу смислового навантаження, що несе у собі кожний термін, розроблена схема проектної діяльності у формі фаз, стадій та етапів. | ua |
dc.description.abstract | Статья посвящена проблеме педагогического проектирования в современном образовании. Раскрыты понятия, сущность и содержание терминов "проект", "проектирование", "педагогическое проектирование", "проектная деятельность", "моделирование", "конструирование", "технология", "рефлексия". На основе анализа смысловой нагрузки, что несет в себе каждый термин, разработана схема проектной деятельности в форме фаз, стадий и этапов. | ua |
dc.description.abstract | The article focuses on the pedagogical design in modern education. The concepts, the nature and content of the term "project", "design", "pedagogical projection", "project activities", "mod", "construction", "technology", "reflection". On the basis of meaning, which is in every term in a scheme designed in the form of project phases, stages and phases. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | проект | ua |
dc.subject | проектування | ua |
dc.subject | педагогічне проектування | ua |
dc.subject | проектна діяльність | ua |
dc.subject | моделювання | ua |
dc.subject | конструювання | ua |
dc.subject | технологія | ua |
dc.subject | рефлексія | ua |
dc.subject | проектирование | ua |
dc.subject | педагогическое проектирование | ua |
dc.subject | проектная деятельность | ua |
dc.subject | моделирование | ua |
dc.subject | конструирование | ua |
dc.subject | технология | ua |
dc.subject | рефлексия | ua |
dc.subject | project | ua |
dc.subject | design | ua |
dc.subject | pedagogical projection | ua |
dc.subject | project activities | ua |
dc.subject | mod | ua |
dc.subject | construction | ua |
dc.subject | technology | ua |
dc.subject | reflection | ua |
dc.subject.classification | 37.02 | ua |
dc.title | Проектування як педагогічний феномен | ua |
dc.type | Article | ua |