Стаття присвячена проблемі педагогічного проектування в сучасній освіті. Розкриті поняття, сутність та зміст термінів "проект", "проектування", "педагогічне проектування", "проектна діяльність", "моделювання", "конструювання", "технологія", "рефлексія". На основі аналізу смислового навантаження, що несе у собі кожний термін, розроблена схема проектної діяльності у формі фаз, стадій та етапів.
Статья посвящена проблеме педагогического проектирования в современном образовании. Раскрыты понятия, сущность и содержание терминов "проект", "проектирование", "педагогическое проектирование", "проектная деятельность", "моделирование", "конструирование", "технология", "рефлексия". На основе анализа смысловой нагрузки, что несет в себе каждый термин, разработана схема проектной деятельности в форме фаз, стадий и этапов.
The article focuses on the pedagogical design in modern education. The concepts, the nature and content of the term "project", "design", "pedagogical projection", "project activities", "mod", "construction", "technology", "reflection". On the basis of meaning, which is in every term in a scheme designed in the form of project phases, stages and phases.