ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ішутіна, О. Є. | |
dc.date.accessioned | 2018-02-14T08:47:47Z | |
dc.date.available | 2018-02-14T08:47:47Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Ішутіна, О. Є. Теоретико-методичні засади моніторингу соціокультурної компетентності майбутніх вчителів рідної мови / О. Є. Ішутіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 43. - С. 62-67. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18044 | |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано необхідність вимірювання соціокультурної компетентності майбутнього вчителя-філолога в межах лінгвометодичного моніторингу, визначено його теоретико-методичні засади та проаналізовано переважні методи реалізації. | ua |
dc.description.abstract | In this paper the necessity of measuring of the socio-cultural competence of the prospective native language teachers within linguomethodological monitoring is justified; theoretical and methodological principles of monitoring are defined and the principal methods of implementation are analyzed | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | методи моніторингу | ua |
dc.subject | компетентність | ua |
dc.subject | соціокультурна компетентність учителя-філолога | ua |
dc.subject | структура соціокультурної компетентності | ua |
dc.subject | лінгвометодичний моніторинг | ua |
dc.subject | критерії моніторингу | ua |
dc.subject | monitoring criteria | ua |
dc.subject | methods of monitoring | ua |
dc.subject | competence | ua |
dc.subject | socio-cultural competence of the native language teacher | ua |
dc.subject | structure of socio-cultural competence | ua |
dc.subject | linguomethodological monitoring | ua |
dc.subject.classification | 37.035.467 | ua |
dc.subject.classification | 811.161.2 | ua |
dc.title | Теоретико-методичні засади моніторингу соціокультурної компетентності майбутніх вчителів рідної мови | ua |
dc.type | Article | ua |