Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Методологічні засади укладання програми підсумкового контролю навчальних досягнень учнів з англійської мови у початковій школі

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Коломінова, О. О.
dc.contributor.author Роман, С. В.
dc.date.accessioned 2018-02-13T12:04:43Z
dc.date.available 2018-02-13T12:04:43Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.citation Коломінова, О. О. Методологічні засади укладання програми підсумкового контролю навчальних досягнень учнів з англійської мови у початковій школі / О. О. Коломінова, С. В. Роман // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 43. - С. 88-93. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18011
dc.description.abstract У статті розглядається питання укладання програми підсумкового контролю навчальних досягнень учнів з англійської мови у початковій школі. Аналізуються її функції: нормативно-контролююча, розвивально-виховна та функція управління навчально-виховним процесом.Досліджується підсумковий контроль в аспекті цілепокладання. Розглядаються об’єкти підсумкової оцінки досягнень учнів початкових класів в оволодінні англійською мовою. ua
dc.description.abstract The article deals with the issue of creating programme for final testing primary school learners’ English language achievements. Its main functions (normative-testing, developing-educational and the function of learning-educational process management ) are analyzed. The final testing is investigated through the perspective of learning goals. Primary school learners’ final testing objectives are specified. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject підсумковий контроль ua
dc.subject навчальні досягнення ua
dc.subject учні початкової школи ua
dc.subject об'єкти контролю ua
dc.subject англомовна комунікативної компетенція ua
dc.subject final testing ua
dc.subject learning achievements ua
dc.subject primary school learners ua
dc.subject main focus for testing ua
dc.subject English language communicative competence ua
dc.subject.classification 371.26 ua
dc.subject.classification 373.2.016 ua
dc.title Методологічні засади укладання програми підсумкового контролю навчальних досягнень учнів з англійської мови у початковій школі ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics