ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Коломінова, О. О.![]() |
|
dc.contributor.author | Роман, С. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2018-02-13T12:04:43Z | |
dc.date.available | 2018-02-13T12:04:43Z | |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.citation | Коломінова, О. О. Методологічні засади укладання програми підсумкового контролю навчальних досягнень учнів з англійської мови у початковій школі / О. О. Коломінова, С. В. Роман // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 43. - С. 88-93. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18011 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається питання укладання програми підсумкового контролю навчальних досягнень учнів з англійської мови у початковій школі. Аналізуються її функції: нормативно-контролююча, розвивально-виховна та функція управління навчально-виховним процесом.Досліджується підсумковий контроль в аспекті цілепокладання. Розглядаються об’єкти підсумкової оцінки досягнень учнів початкових класів в оволодінні англійською мовою. | ua |
dc.description.abstract | The article deals with the issue of creating programme for final testing primary school learners’ English language achievements. Its main functions (normative-testing, developing-educational and the function of learning-educational process management ) are analyzed. The final testing is investigated through the perspective of learning goals. Primary school learners’ final testing objectives are specified. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | підсумковий контроль | ua |
dc.subject | навчальні досягнення | ua |
dc.subject | учні початкової школи | ua |
dc.subject | об'єкти контролю | ua |
dc.subject | англомовна комунікативної компетенція | ua |
dc.subject | final testing | ua |
dc.subject | learning achievements | ua |
dc.subject | primary school learners | ua |
dc.subject | main focus for testing | ua |
dc.subject | English language communicative competence | ua |
dc.subject.classification | 371.26 | ua |
dc.subject.classification | 373.2.016 | ua |
dc.title | Методологічні засади укладання програми підсумкового контролю навчальних досягнень учнів з англійської мови у початковій школі | ua |
dc.type | Article | ua |