Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Впровадження моніторингу якості освіти як об'єктивного оцінювання навчальних досягнень учнів з використанням інформаційних технологій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Прінько, С. І.
dc.contributor.author Якименко, Л. В.
dc.date.accessioned 2018-02-13T11:21:42Z
dc.date.available 2018-02-13T11:21:42Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Прінько, С. І. Впровадження моніторингу якості освіти як об'єктивного оцінювання навчальних досягнень учнів з використанням інформаційних технологій / С. І. Прінько, Л. В. Якименко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 43. - С. 172-176. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17996
dc.description.abstract Основною соціальною вимогою українського суспільства є потреба якості шкільної освіти. З огляду на це, на сьогодні існує проблема у вдосконаленні нинішнього визначення ефективності діяльності навчальних закладів та впровадженні нових механізмів оцінювання. У статті йдеться про досвід використання інформаційно-комунікаційних технологій в організації та здійсненні моніторингу якості освіти на регіональному рівні. ua
dc.description.abstract The main social demand of Ukrainian society is the requirement of the grade of schooling. Regard to this, it is the problem to improve the current determination of the effectiveness of activity o f the educational institutions and the introduction o f the new evaluation mechanism. The article deals with the experience o f using the informational and communicational technologies in organization and implementation o f monitoring the grade o f schooling on the regional level. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject моніторинг ua
dc.subject освітня система ua
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології ua
dc.subject тестування ua
dc.subject monitoring ua
dc.subject educational system ua
dc.subject the informational and communicational technologies ua
dc.subject testing ua
dc.subject.classification 37.014.6 ua
dc.title Впровадження моніторингу якості освіти як об'єктивного оцінювання навчальних досягнень учнів з використанням інформаційних технологій ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу