dc.contributor.author |
Студінська, Галина Яківна
|
|
dc.date.accessioned |
2018-02-05T07:39:39Z |
|
dc.date.available |
2018-02-05T07:39:39Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Студінська, Г. Я. Умови капіталізації бренду / Г. Я. Студінська // Науковий часопис Національного педагогічного універитету імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 27. - С. 110-118. |
ua |
dc.identifier.uri |
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17797 |
|
dc.description.abstract |
Капітал бренду є потенціалом бренду, його силою, здатністю генерувати доходи, це цінність компанії для споживачів, інвесторів, власників. Для перетворення бренду в капітал необхідно, щоб бренд був юридично формалізований, включений у ринковий обіг як елемент виробництва, а його цінність була сприйнята споживачами. Капіталізація брендів у масштабі держави збільшує реальний капітал країни |
ua |
dc.description.abstract |
Capital brand is the potential of the brand, its strength, its ability to generate income is the value of consumers, investors and owners. To convert brand equity requires that the brand was legally formalized included in market circulation as part of the production, and his value was perceived by consumers. Capitalization brands in the whole state increases the real capital of the country |
ua |
dc.language.iso |
uk |
ua |
dc.publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова |
ua |
dc.subject |
бренд |
ua |
dc.subject |
капітал бренду |
ua |
dc.subject |
капіталізація бренду |
ua |
dc.subject |
brand |
ua |
dc.subject |
brand equity |
ua |
dc.subject |
brand capitalization |
ua |
dc.subject.classification |
339.138 |
ua |
dc.subject.classification |
336 |
ua |
dc.title |
Умови капіталізації бренду |
ua |
dc.type |
Article |
ua |