ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Пономаренко, В. В. | |
dc.date.accessioned | 2018-02-05T07:32:22Z | |
dc.date.available | 2018-02-05T07:32:22Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Пономаренко, В. В. Проблеми і перспективи шкільної освіти : філософський аспект / В. В. Пономаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 38(51). - С. 295-301. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17795 | |
dc.description.abstract | В контексті сучасних проблем шкільного освітнього процесу, досліджуються західні філософсько-педагогічні концепції щодо розвитку і зміни шкільної освіти. Особлива увага звертається на праці відомих соціальних філософів Жака Рансьєра, Івана Ілліча та Пауло Фрейре. Аналізується як критичне їх відношення до сучасного стану справ в сфері освіти, так і критично досліджується сама їх критика в контексті як теоретичного так і практичного вітчизняного досвіду. | ua |
dc.description.abstract | В контексте современных проблем школьного образовательного процесса, исследуются западные философско-педагогические концепции по развитию и изменению школьного образования. Особое внимание обращается на труды известных социальных философов Жака Рансьер, Ивана Иллича и Пауло Фрейре. Анализируется как критическое их отношение к современному состоянию дел в сфере образования, так и критически исследуется сама их критика в контексте как теоретического, так и практического отечественного опыта. | ua |
dc.description.abstract | In the context of the current problems of the school educational process, Western philosophical and pedagogical concepts on the development and change of school education are explored. Particular attention is drawn to the works of well-known social philosophers Jacques Rancière, Ivan Illich and Paulo Freire. It analyzes both their critical attitude to the current state of affairs in the sphere of education and critically examines their criticism in the context of both theoretical and practical domestic experience. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | педагогіка | ua |
dc.subject | школа | ua |
dc.subject | "вчитель-незнайка" | ua |
dc.subject | педагогіка пригноблених | ua |
dc.subject | Рансьєр | ua |
dc.subject | Ілліч | ua |
dc.subject | Фрейре | ua |
dc.subject | Босенко | ua |
dc.subject | Ільєнков | ua |
dc.subject | педагогика | ua |
dc.subject | "учитель-незнайка" | ua |
dc.subject | педагогика угнетенных | ua |
dc.subject | Рансьер | ua |
dc.subject | Иллич | ua |
dc.subject | Фрейре | ua |
dc.subject | Босенко | ua |
dc.subject | Ильенков | ua |
dc.subject | pedagogy | ua |
dc.subject | school | ua |
dc.subject | "ignorant teacher" | ua |
dc.subject | pedagogy of the oppressed | ua |
dc.subject | Rancier | ua |
dc.subject | Illich | ua |
dc.subject | Freire | ua |
dc.subject | Bosenko | ua |
dc.subject | Ilyenkov | ua |
dc.subject.classification | 123.1 | ua |
dc.subject.classification | 37.011 | ua |
dc.title | Проблеми і перспективи шкільної освіти : філософський аспект | ua |
dc.type | Article | ua |