ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Захаренко, К. В. | |
dc.date.accessioned | 2018-02-02T10:15:32Z | |
dc.date.available | 2018-02-02T10:15:32Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Захаренко, К. В. Держава як суб’єкт інформаційної безпеки суспільства / К. В. Захаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 38(51). - С. 263-272. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17781 | |
dc.description.abstract | Інформаційна безпека відіграє важливу роль в забезпеченні життєво важливих інтересів будь-якої країни. Метою її збереження є створення розгалуженого і захищеного інформаційного простору, охорона національних інтересів держави в умовах формування світових інформаційних мереж, захист економічного потенціалу країни від незаконного використання інформаційних ресурсів, реалізація прав громадян, установ та організацій на отримання, поширення і використання інформації. З огляду на виконання притаманних їй владних функцій держава є основним суб’єктом інформаційної безпеки суспільства. Але управління інформаційною інфраструктурою сьогодні розпорошене серед різних державних інститутів - від Національної ради з питань телебачення і радіомовлення до Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України. І хоча їх головним завданням є захист від неправомірного доступу до інформації або її несанкціонованого поширення, часто-густо вони з ним не справляються через відсутність належної взаємодії та координації зусиль. Отже, трансформація державних установ має відбуватися в контексті не тільки налагодження їх роботи, але й покращення інформаційної безпеки суспільства загалом. | ua |
dc.description.abstract | Информационная безопасность играет важную роль в обеспечении жизненно важных интересов любой страны. Целью ее сохранения является создание разветвленного и защищенного информационного пространства, охрана национальных интересов государства в условиях формирования мировых информационных сетей, защиту экономического потенциала страны от незаконного использования информационных ресурсов, реализация прав граждан, учреждений и организаций на получение, распространение и использование информации. Учитывая выполнения присущих ей властных функций государство является основным субъектом информационной безопасности общества. Но управление информационной инфраструктурой сегодня распылено среди различных государственных институтов - от Национального совета по вопросам телевидения и радиовещания до Администрации Государственной службы специальной связи и защиты информации Украины. И хотя их главной задачей является защита от неправомерного доступа к информации или ее несанкционированного распространения, часто они с ним не справляются из-за отсутствия должного взаимодействия и координации усилий. Итак, трансформация государственных учреждений должна происходить в контексте не только налаживания их работы, но и улучшения информационной безопасности общества в целом. | ua |
dc.description.abstract | Information security plays an important role in ensuring the vital interests of any country. The purpose of its preservation is to create a ramified and protected informational space, to protect the national interests of the state in the conditions of the formation of world information networks, to protect the country's economic potential from illegal use of information resources, and to realize the rights of citizens, institutions and organizations to receive, disseminate and use information. Given the performance of its inherent functions, the state is the main subject of information security of society. But information infrastructure management today is scattered among various state institutions - from the National Council on Television and Radio Broadcasting to the Administration of the State Service for Special Communications and Information Protection of Ukraine. Although their main task is to protect against unauthorized access to or unauthorized access to the information, they often fail to deal with it because of lack of proper interaction and coordination of efforts. Consequently, the transformation of state institutions should take place in the context of not only the establishment of their work, but also the improvement of information security of society as a whole. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | людина | ua |
dc.subject | культура | ua |
dc.subject | інформація | ua |
dc.subject | держава | ua |
dc.subject | інформаційна сфера | ua |
dc.subject | інформаційний суверенітет | ua |
dc.subject | інформаційна безпека | ua |
dc.subject | человек | ua |
dc.subject | информация | ua |
dc.subject | государство | ua |
dc.subject | информационная сфера | ua |
dc.subject | информационный суверенитет | ua |
dc.subject | информационная безопасность | ua |
dc.subject | people | ua |
dc.subject | culture | ua |
dc.subject | information | ua |
dc.subject | state | ua |
dc.subject | information sphere | ua |
dc.subject | information sovereignty | ua |
dc.subject | information security | ua |
dc.subject.classification | 342.924 | ua |
dc.title | Держава як суб’єкт інформаційної безпеки суспільства | ua |
dc.type | Article | ua |