ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Концурак, В. В. | |
dc.date.accessioned | 2018-02-02T09:25:32Z | |
dc.date.available | 2018-02-02T09:25:32Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Концурак, В. В. Формування та реалізація екологічної політики : чинники загроз та умови їх подолання / В. В. Концурак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 38(51). - С. 242-247. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17777 | |
dc.description.abstract | Обгрунтовано, що головну роль у формуванні та реалізації екологічної політики має відігравати держава. Останнє цілком і безсумнівно стосується й України. На шляху поліпшення екологічної ситуації в країні перший крок має бути зроблений саме державою, при чому на найвищому рівні. На основі аналізу чинників загострення екологічної ситуації держава, насамперед, має прийняти загальнодержавну програму, що включила б в себе інтегрований екологічний порядок денний, в якому б були поєднані всі можливі аспекти діяльнісного, активного і компетентного захисту природного середовища і ресурсної бази, що може здійснюватися в рамках взаємодії всіх зацікавлених суб’єктів: держави, громадських організацій, регіональних спільнот тощо. На разі українська держава не готова й не бере на себе відповідальність щодо впровадження і здійснення системної та цілеспрямованої екологічної політики. Екологічна палітра сучасного українського державотворення залишається доволі безбарвною, що особливо загрозливо із врахуванням тих кризових показників екологічної ситуації, що склалась в Україні в останні десятиліття. | ua |
dc.description.abstract | Обосновано, что главную роль в формировании и реализации экологической политики должно играть государство. Последнее вполне и несомненно относится и к Украине. На пути улучшения экологической ситуации в стране первый шаг должен быть сделан именно государством, причем на самом высоком уровне. На основе анализа факторов обострения экологической ситуации государство, прежде всего, должно принять общегосударственную программу, которая включила бы в себя интегрированную экологическую повестку дня, в которой были бы объединены все возможные аспекты деятельностной, активной и компетентной защиты природной среды и ресурсной базы, что может осуществляться в рамках взаимодействия всех заинтересованных субъектов: государства, общественных организаций, региональных сообществ и тому подобное. На данный момент украинское государство не готово и не берет на себя ответственность по внедрению и осуществления системной и целенаправленной экологической политики. Экологическая палитра современного украинского государства остается довольно бесцветной, особенно угрожающе с учетом тех кризисных показателей экологической ситуации, которая сложилась в Украине в последние десятилетия. | ua |
dc.description.abstract | It is substantiated that the state should play a leading role in the formation and implementation of environmental policy. The latter is completely and undoubtedly also true of Ukraine. On the way to improving the ecological situation in the country, the first step must be made by the state itself, and at the highest level. On the basis of the analysis of factors of aggravation of the ecological situation, the state, first of all, should adopt a national program that would include an integrated environmental agenda, in which all possible aspects of activity, active and competent protection of the natural environment and resource base, which can be carried out in within the framework of the interaction of all interested actors: the state, public organizations, regional communities, etc. At the moment, the Ukrainian state is not ready and takes no responsibility for the implementation and implementation of systemic and targeted environmental policy. The ecological palette of modern Ukrainian statehood remains rather colorless, which is especially dangerous, taking into account those crisis indicators of the ecological situation that has developed in Ukraine in recent decades. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | людина | ua |
dc.subject | природа | ua |
dc.subject | культура | ua |
dc.subject | праця | ua |
dc.subject | екологія | ua |
dc.subject | освіта | ua |
dc.subject | виховання | ua |
dc.subject | державна екологічна політика | ua |
dc.subject | человек | ua |
dc.subject | труд | ua |
dc.subject | экология | ua |
dc.subject | образование | ua |
dc.subject | воспитание | ua |
dc.subject | государственная экологическая политика | ua |
dc.subject | man | ua |
dc.subject | nature | ua |
dc.subject | culture | ua |
dc.subject | labor | ua |
dc.subject | ecology | ua |
dc.subject | education | ua |
dc.subject | state | ua |
dc.subject | ecological policy | ua |
dc.subject.classification | 502.3 | ua |
dc.title | Формування та реалізація екологічної політики: чинники загроз та умови їх подолання | ua |
dc.type | Article | ua |