Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Управління навчально-виховним процесом на уроках фізичної культури (стан та перспективи)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тимошенко, О. В.
dc.date.accessioned 2018-01-29T13:40:11Z
dc.date.available 2018-01-29T13:40:11Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Тимошенко, О. В. Управління навчально-виховним процесом на уроках фізичної культури (стан та перспективи) / О. В. Тимошенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 3 К (84). – С. 463-466. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17695
dc.description.abstract У статті розглянуто питання щодо контролю і оцінювання навчальних досягнень учнівської молоді у процесі занять фізичними вправами у зв’язку з реформування освітньої сфери. Показано суперечливе відношення дітей та їх батьків до уроків фізичної культури. Виявлена необхідність удосконалення системи контролю і оцінювання на уроках фізичної культури. Оскільки здійснення контролю на уроках фізичної культури дає можливість вчителю аналізувати відповідність результату педагогічним завданням, управляти процесом і вносити відповідні корективи, а позитивна оцінка сприяє розкриттю перспектив успіху дитини, створює і підтримує позитивний емоційний настрій, викликає бажання вчитися, сприяє формуванню адекватної самооцінки. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрен вопрос о контроле и оценивании учебных достижений ученической молодежи в процессе занятий физическими упражнениями в связи с реформированием образовательной сферы. Показано противоречивое отношение детей и родителей к урокам физической культуры. Выявлена необходимость усовершенствование системы контроля и оценивания на уроках физической культуры. Поскольку осуществление контроля и оценивание на уроках физической культуры дает возможность учителю анализировать соответствие результата педагогическим заданиям, управлять процессом и вносить соответственные коррективы, а положительная оценка способствует раскрытию перспектив успеха ребенка, создает и поддерживает положительное настроение, вызывает желание учиться, способствует формированию адекватной самооценки. ua
dc.description.abstract The article deals with the issue of monitoring and evaluation of students’ educational achievements in the exercise in connection with reforming the education area. It’s shown contradictory attitude of children and their parents for lessons of physical culture. As a steady trend parents with their children visit fitness clubs, aqua centers and other commercial sports and health improving facilities, and at the same time take out medical certificates that freed child from physical exercises in the school. Today scientists emphasize unjustified Ukraine state tests for evaluation of physical fitness of pupils, the discrepancy age peculiarities of pupils, injure dangers one-sided control of motor activity. At the same time with the difference of controls assessment standards of physical fitness of our population, at present time nothing new is asked instead of them. It’s revealed the necessity to improve monitoring and evaluation system for physical education classes. It’s found that monitoring and evaluation in the pupils’ learning process is an important means of building motivation and stimulation of teaching and learning activities. As control on the lessons of physical culture gives the possibility for the teacher to analyze compliance results by pedagogical task to manage the process and make appropriate adjustments and positive evaluation helps reveal the prospects of the child’s success, establish and maintain positive emotional mood and call the desire to learn, promotes adequate self-esteem. However, the evaluation should be adequate to take into account the individual characteristics of students, encourage diligence, and take into account the dynamics of personal achievement during the school year. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject управління ua
dc.subject контроль ua
dc.subject оцінювання ua
dc.subject успішність ua
dc.subject тести ua
dc.subject нормативи ua
dc.subject фізичні вправи ua
dc.subject учнівська молодь ua
dc.subject управление ua
dc.subject контроль ua
dc.subject оценивание ua
dc.subject успеваемость ua
dc.subject тесты ua
dc.subject нормативы ua
dc.subject физические упражнения ua
dc.subject ученическая молодежь ua
dc.subject management ua
dc.subject monitoring ua
dc.subject evaluation ua
dc.subject performance ua
dc.subject tests ua
dc.subject standards ua
dc.subject physical exercise ua
dc.subject students ua
dc.title Управління навчально-виховним процесом на уроках фізичної культури (стан та перспективи) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу