Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Социальные сети в обучении математике

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Павлова, Н. Хр.
dc.date.accessioned 2018-01-29T08:57:26Z
dc.date.available 2018-01-29T08:57:26Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Павлова, Н. Хр. Социальные сети в обучении математике / Н. Хр. Павлова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 18. - С. 179-184. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17678
dc.description.abstract В статье показаны основные возможности использования социальных сетей в обучении математике. Представлены данные опроса, проведенного среди студентов, которые использовали закрытую facebook-группу в дополнение к обучению по методическим дисциплинам. ua
dc.description.abstract У статті розглянуті основні можливості використання соціальних мереж в навчанні математики. Представлені дані опитування, проведенного серед студентів, які використовували закриту facebook-групу в доповнення до навчання з методичних дисциплін. ua
dc.description.abstract The article shows the main features of social networks in teaching of mathematics. It presents data from a survey conducted among the students who used a closed facebook-group in addition to training on methodological disciplines. ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject социальные сети ua
dc.subject обучение ua
dc.subject математика ua
dc.subject соціальні мережі ua
dc.subject навчання ua
dc.subject математика ua
dc.subject social networking ua
dc.subject education ua
dc.subject mathematics ua
dc.subject.classification 372.851 ua
dc.title Социальные сети в обучении математике ua
dc.title.alternative Соціальні мережі в навчанні математики ua
dc.title.alternative Social networks in teaching of mathematics ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics