ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Павлова, Н. Хр.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2018-01-29T08:57:26Z | |
dc.date.available | 2018-01-29T08:57:26Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Павлова, Н. Хр. Социальные сети в обучении математике / Н. Хр. Павлова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 18. - С. 179-184. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17678 | |
dc.description.abstract | В статье показаны основные возможности использования социальных сетей в обучении математике. Представлены данные опроса, проведенного среди студентов, которые использовали закрытую facebook-группу в дополнение к обучению по методическим дисциплинам. | ua |
dc.description.abstract | У статті розглянуті основні можливості використання соціальних мереж в навчанні математики. Представлені дані опитування, проведенного серед студентів, які використовували закриту facebook-групу в доповнення до навчання з методичних дисциплін. | ua |
dc.description.abstract | The article shows the main features of social networks in teaching of mathematics. It presents data from a survey conducted among the students who used a closed facebook-group in addition to training on methodological disciplines. | ua |
dc.language.iso | ru | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | социальные сети | ua |
dc.subject | обучение | ua |
dc.subject | математика | ua |
dc.subject | соціальні мережі | ua |
dc.subject | навчання | ua |
dc.subject | математика | ua |
dc.subject | social networking | ua |
dc.subject | education | ua |
dc.subject | mathematics | ua |
dc.subject.classification | 372.851 | ua |
dc.title | Социальные сети в обучении математике | ua |
dc.title.alternative | Соціальні мережі в навчанні математики | ua |
dc.title.alternative | Social networks in teaching of mathematics | ua |
dc.type | Article | ua |