Визначено мету, завдання гуманістичного виховання, чинники впливу на вибір педагогічної професії та формування готовності вчителя до гуманістичного виховання учнів.
Експериментально доведено суттєвий вплив емоційно поданої інформації на формування гуманістичного світогляду майбутнього вчителя.
Встановлено сукупність організаційно-педагогічних умов, які сприяють підвищенню гуманістичної спрямованості професійної підготовки вчителів. Відкореґовано зміст фахової освіти майбутніх вчителів і експериментально доведено ефективність впливу введених змін на підвищення їх готовності до гуманістичного виховання учнів.
Розроблено, апробовано й опубліковано рекомендовані МОН України навчальні посібники (програми й методичні рекомендації) з проблеми дослідження.
The dissertation critically reviews the experience of creatively working primary school teachers successful in humanistic upbringing, professional training of such teachers and the development of these problems by national and foreign researchers.
It determines the main concepts for the humanization of teachers’ training.
The syllabus of professional future teachers’ training is revised. The effectiveness of the influence of the introduced changes on humanization of their professional training is experimentally well-grounded.
Organization and pedagogical conditions for promoting humanistic orientation of teachers’ training are specified.