DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1765
Title: Формування готовності майбутніх вчителів початкових класів до гуманістичного виховання учнів
Authors: Пащенко, Дмитро Іванович
Keywords: гуманістичне виховання
гуманітаризація освіти
мета виховання
професійна готовність вчителя
гуманітарна культура вчителя
чинники вибору педагогічної професії
гуманістичний світогляд
humanistic education
humanization of education
educational aim
teachers’ professional readiness
humanitarian culture of the teacher
factors of the choice of teaching profession
humanistic world outlook
Issue Date: 2006
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Пащенко, Дмитро Іванович. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до гуманістичного виховання учнів : автореф. дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 / Д. І. Пащенко ; наук. кер. О. Г. Мороз ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2006. - 36 с
Abstract: Визначено мету, завдання гуманістичного виховання, чинники впливу на вибір педагогічної професії та формування готовності вчителя до гуманістичного виховання учнів. Експериментально доведено суттєвий вплив емоційно поданої інформації на формування гуманістичного світогляду майбутнього вчителя. Встановлено сукупність організаційно-педагогічних умов, які сприяють підвищенню гуманістичної спрямованості професійної підготовки вчителів. Відкореґовано зміст фахової освіти майбутніх вчителів і експериментально доведено ефективність впливу введених змін на підвищення їх готовності до гуманістичного виховання учнів. Розроблено, апробовано й опубліковано рекомендовані МОН України навчальні посібники (програми й методичні рекомендації) з проблеми дослідження.
The dissertation critically reviews the experience of creatively working primary school teachers successful in humanistic upbringing, professional training of such teachers and the development of these problems by national and foreign researchers. It determines the main concepts for the humanization of teachers’ training. The syllabus of professional future teachers’ training is revised. The effectiveness of the influence of the introduced changes on humanization of their professional training is experimentally well-grounded. Organization and pedagogical conditions for promoting humanistic orientation of teachers’ training are specified.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1765
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Paschenko.pdf373.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.