Abstract:
аття присвячена теоретичному обґрунтуванню експериментальнім методики підготовки майбутніх учителів до роботи з профілактики порушещ зору у дітей у загальноосвітніх навчальних закладах і розробки моделі її реалізації
Розроблена модель підготовки майбутніх учителів до роботи |] профілактики порушень зору у дітей базується на здобутті знань та умінь я фахових, психолого-педагогічних дисциплін та методики навчання з цищ дисциплін, з наступним їх узагальненням і поглибленням у спецкурсі «Профічактика порушень зору дітей». Методика формування у майбутніх учителів готовності до роботи з профілактики порушень зору в\ загальноосвітніх навчальних закладах, розроблена на основі загально■] дидактичних та методичних закономірностей.
Розроблений зміст спецкурсу «Профілактика порушень зору у дітей» та підхід до його опанування дають підстави вважати його окремим предметом і цілісною системою, успішне функціонування якої можливе завдяки постійному надходженню інформації з інших систем.