У статті вказано, що формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації, як
пріоритетний напрям вищої фізкультурної освіти, пов’язано з підготовкою студентів до цілеспрямованого підбору засобів і
форм лікувальної фізичної культури, розробки методик застосування фізичних вправ на ранніх етапах лікування, планування і
виконання програми подальшого функціонального відновлення і фізичної дієздатності хворого, виявлення і розширення
резервних можливостей організму, тренування його і підготовки до фізичних навантажень на роботі і у побуті, повернення до
активної участі у житті суспільства. Авторами професійна компетентність фахівця з фізичної реабілітації розглядається як
володіння людиною здатністю і умінням виконувати певні трудові функції, спрямовані на відновлення втрачених функцій
організму чи окремих органів та на відновлення фізичних якостей людини.
В статье указано,
что формирование профессиональной компетентности будущих специалистов по физической реабилитации, как
приоритетное направление высшего физкультурного образования, связано с подготовкой студентов к целенаправленному
подбору средств и форм лечебной физической культуры, разработки методик применения физических упражнений на ранних
этапах лечения, планирование и выполнение программы дальнейшего функционального восстановления и физической
дееспособности больного, выявление и расширение резервных возможностей организма, тренировки его и подготовки к
физическим нагрузкам на работе и в быту, возвращение к активному участию в жизни общества. Авторами профессиональная
компетентность специалиста по физической реабилитации рассматривается как владение человеком способностью и
умением выполнять определенные трудовые функции, направленные на восстановление утраченных функций организма или
отдельных органов и на восстановление физических качеств человека.
The authors note that the formation of professional competence of future specialists in physical
rehabilitation is the priority of the higher sports education. This is due to the preparation of students for a targeted selection of means and
forms of therapeutic physical culture.
Developing methods of application of physical exercise in the early stages of treatment.
Planning and execution of further functional recovery and physical capacity of the patient.
Identification and expansion of the reserve capacity of the organism, its training and preparation for physical activity at work and in
everyday life, to return to active participation in society.
The authors interpret the concept of professional competence of a specialist in physical rehabilitation, as possessing the capacity
and ability of the person to perform certain work functions, to restore lost functions of the body or individual organs and the restoration of the
physical qualities of man.
Prospects for further research to identify and theoretical substantiation and experimental verification of pedagogical conditions of
formation of professional competence of future specialists in physical rehabilitation in the course of studying of disciplines cycle scientific
subject preparation.