Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Оцінка ефективності психологічного супроводу дітей з аутизмом

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Островська, К. О.
dc.contributor.author Качмарик, Х. В.
dc.date.accessioned 2017-12-01T13:50:50Z
dc.date.available 2017-12-01T13:50:50Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Островська, К. О. Оцінка ефективності психологічного супроводу дітей з аутизмом / К. О. Островська, Х. В. Качмарик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 31. - С. 168-174. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16807
dc.description.abstract У статті розглянуто проблему оцінки ефективності психологічного супроводу дітей з аутизмом. Зокрема, проаналізовано методи такої оцінки, як один з них відзначено психологічну діагностику. Здійснено експериментальне дослідження ефективності проведеного психологічного супроводу із застосуванням первинної та повторної психологічної діагностики, відтак наведені результати підтверджують дієвість такого супроводу. На основі виконаних досліджень за показниками істотного зрушення після проведення формувального експерименту в експериментальній групі і відсутності істотних змін, зокрема тенденції до негативних змін, у контрольній групі визначено основні чинники ефективності психологічного супроводу дітей з аутизмом в дошкільному закладі, а саме: активізація пізнавальних психічних процесів, встановлення емоційного контакту фахівців з аутичною дитиною, сенсорна інтеграція аутичних дітей. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема оценки эффективности психологического сопровождения детей с аутизмом. В частности, проанализированы методы такой оценки, как один из них отмечено психологическую диагностику. Проведено экспериментальное исследование эффективности проведенного психологического сопровождения с применением первичной и повторной психологической диагностики, а представленные результаты подтверждают действенность такого сопровождения. На основе выполненных исследований по показателям существенного сдвига после проведения формирующего эксперимента в экспериментальной группе и отсутствия существенных изменений, в частности тенденции к негативным изменениям, в контрольной группе определены основные факторы эффективности психологического сопровождения детей с аутизмом в дошкольном учреждении, которыми являются: активизация познавательных психических процессов, установление эмоционального контакта специалистов с аутичным ребенком, сенсорная интеграция аутичных детей. ua
dc.description.abstract In the article the problem of assessing the effectiveness of psychological support for children with autism is analysed. The experimental study of the effectiveness of the psychological support via the second psychological assessment and surveys of parents and professionals is held. The results that confirm its effectiveness are presented. Psychological diagnosis as a method of evaluating the effectiveness of psychological support for children with autism is noted. On the basis of the research key factors of efficiency of psychological support for autistic children in preschool institutions are identified namely: the " cognitive mental processes activization", "emotional contact establishment of specialists with an autistic child", "sensory integration of autistic children to overcome their oversusceptibility". ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject психологічний супровід ua
dc.subject оцінка ефективності психологічного супроводу ua
dc.subject критерії ефективності психологічного супроводу ua
dc.subject чинники ефективності психологічного супроводу ua
dc.subject психологічна діагностика ua
dc.subject діти з аутизмом ua
dc.subject психологическое сопровождение ua
dc.subject оценка эффективности психологического сопровождения ua
dc.subject критерии эффективности психологического сопровождения ua
dc.subject факторы эффективности психологического сопровождения ua
dc.subject психологическая диагностика ua
dc.subject дети с аутизмом ua
dc.subject psychological support ua
dc.subject evaluation of the effectiveness of psychological support ua
dc.subject criteria for efficiency of psychological support ua
dc.subject effectiveness factors of psychological support ua
dc.subject psychological diagnosis ua
dc.subject children with autism ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.subject.classification 159.973 ua
dc.title Оцінка ефективності психологічного супроводу дітей з аутизмом ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу