Дисертація присвячена теоретичному обґрунтуванню й експериментальному дослідженню психологічних особливостей перебігу постковідного синдрому в підлітковому віці. У дисертаційному дослідженні наведено теоретичне узагальнення та сучасний підхід до вирішення проблеми визначення психологічних особливостей перебігу постковідного синдрому в підлітковому віці, що виявляється у системності вивчення та проведенні комплексної оцінки клініко-психологічних проявів постковідного синдрому; визначенні факторів ризику виникнення постковідного синдрому і психологічних проблем у підлітків; особливостей психоемоційних проявів та когнітивних дисфункцій у підлітків в стані постковідного синдрому; виявленні зв’язків та взаємозалежностей між нейровегетативними, психоемоційними проявами та когнітивними функціями в підлітків з постковідним синдромом; розробці та апробації комплексної програми з корекції емоційної сфери та відновлення й розвитку когнітивних функцій у підлітків з постковідним синдромом.
This dissertation presents theoretical generalizations and a modern approach to addressing the problem of determining the psychological characteristics of Post-COVID syndrome in adolescence.
It encompasses a systematic study and a comprehensive assessment of the clinical and psychological manifestations of Post-COVID syndrome, identification of risk factors for its development and associated psychological problems in adolescence, exploration of psycho-emotional manifestations and cognitive dysfunctions, and the interrelationships between neurovegetative, psycho-emotional, and cognitive functions in adolescents with Post-COVID syndrome. Additionally, it includes the development and testing of a comprehensive program aimed at correcting emotional disorders and restoring and enhancing cognitive functions in adolescents with Post-COVID syndrome.