ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Храброва, В. Е.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2017-11-24T12:53:27Z | |
dc.date.available | 2017-11-24T12:53:27Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Храброва, В. Е. Взаимосвязь категорий мировосприятия подростков с "Вечными " проблемами мировой литературы и их роль в формировании образной картины мира школьников / В. Е. Храброва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 35. - С. 178-183. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16692 | |
dc.description.abstract | В данной статье рассматриваются категории мировосприятия, влияющие на формирование образной картины мира подростков: мир-красота, мир-образ, мир-отстраненность, мир-единение, мир-сопоставление, мир-опасность, мир-польза, мир-факт. Показано взаимовлияние и взаимопроникновение этих категорий мировосприятия и сущностных характеристик культурной личности: человека чувствующего, мыслящего, действующего. Проанализирована взаимосвязь категорий мировосприятия подростков и “вечных” проблем мировой литературы. | ua |
dc.description.abstract | У даній статті розглядаються категорії світосприйняття, що впливають на формування образної картини світу підлітків: світ-краса, світ-образ, світ-відстороненність, світ-єднання, світ-зіставлення, світ-небезпека, світ-користь, світ-факт. Показані взаємовплив і взаємопроникнення цих категорій світосприйняття й сутнісних характеристик культурної особистості: людину, що вічуває, мислить, діє. Проаналізовані взаємозв’язок категорій світосприймання підлітків і “вічних” проблем світової літератури. | ua |
dc.description.abstract | The categories of perception of the world, influencing on forming of vivid picture of the world of teenagers, are examined in the article: world-appearance, world-beauty, the world is removed, world- unity, world-comparison, world-danger, world-benefit, world-fact. Vzaimovliyanie and interpenetration of these categories of perception of the world and essence descriptions of cultural personality is rotined: man feeling, intellectual, operating. Intercommunication of categories of perception of the world of teenagers and “eternal” problems of world literature is analysed. | ua |
dc.language.iso | ru | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | образная картина мира | ua |
dc.subject | категории мировосприятия | ua |
dc.subject | вечные проблемы мировой литературы | ua |
dc.subject | образна картина світу | ua |
dc.subject | категорії світосприйняття | ua |
dc.subject | вічні проблеми світової літератури | ua |
dc.subject | image-bearing picture of the world | ua |
dc.subject | categories of perception of the world | ua |
dc.subject | eternal problems of world literature | ua |
dc.title | Взаимосвязь категорий мировосприятия подростков с "Вечными" проблемами мировой литературы и их роль в формировании образной картины мира школьников | ua |
dc.type | Article | ua |