Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Взаимосвязь категорий мировосприятия подростков с "Вечными" проблемами мировой литературы и их роль в формировании образной картины мира школьников

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Храброва, В. Е.
dc.date.accessioned 2017-11-24T12:53:27Z
dc.date.available 2017-11-24T12:53:27Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Храброва, В. Е. Взаимосвязь категорий мировосприятия подростков с "Вечными " проблемами мировой литературы и их роль в формировании образной картины мира школьников / В. Е. Храброва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 35. - С. 178-183. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16692
dc.description.abstract В данной статье рассматриваются категории мировосприятия, влияющие на формирование образной картины мира подростков: мир-красота, мир-образ, мир-отстраненность, мир-единение, мир-сопоставление, мир-опасность, мир-польза, мир-факт. Показано взаимовлияние и взаимопроникновение этих категорий мировосприятия и сущностных характеристик культурной личности: человека чувствующего, мыслящего, действующего. Проанализирована взаимосвязь категорий мировосприятия подростков и “вечных” проблем мировой литературы. ua
dc.description.abstract У даній статті розглядаються категорії світосприйняття, що впливають на формування образної картини світу підлітків: світ-краса, світ-образ, світ-відстороненність, світ-єднання, світ-зіставлення, світ-небезпека, світ-користь, світ-факт. Показані взаємовплив і взаємопроникнення цих категорій світосприйняття й сутнісних характеристик культурної особистості: людину, що вічуває, мислить, діє. Проаналізовані взаємозв’язок категорій світосприймання підлітків і “вічних” проблем світової літератури. ua
dc.description.abstract The categories of perception of the world, influencing on forming of vivid picture of the world of teenagers, are examined in the article: world-appearance, world-beauty, the world is removed, world- unity, world-comparison, world-danger, world-benefit, world-fact. Vzaimovliyanie and interpenetration of these categories of perception of the world and essence descriptions of cultural personality is rotined: man feeling, intellectual, operating. Intercommunication of categories of perception of the world of teenagers and “eternal” problems of world literature is analysed. ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject образная картина мира ua
dc.subject категории мировосприятия ua
dc.subject вечные проблемы мировой литературы ua
dc.subject образна картина світу ua
dc.subject категорії світосприйняття ua
dc.subject вічні проблеми світової літератури ua
dc.subject image-bearing picture of the world ua
dc.subject categories of perception of the world ua
dc.subject eternal problems of world literature ua
dc.title Взаимосвязь категорий мировосприятия подростков с "Вечными" проблемами мировой литературы и их роль в формировании образной картины мира школьников ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу